Hoi dames Een tijdje geleden opende ik een topic om te kijken wat ik nou kon verwachten van zwangerschapssuiker. Nadat ik het suikertestje moest doen kwam ik uit op 8.9 de gynaecoloog vond t niet echt te hoog evenals de diëtiste. Natuurlijk uit voorzorg wel een dieet mee gekregen en heel pakket met zo een prik gedoe ding zodat ik 4 keer per dag kon prikken of de suiker waardes wel goed zijn. Nou ik ben nu 2 weken verder en al me waardes zijn goed (moet tussen de 4 en 7 blijven) de groeiecho was vorige week ook perfect dus. En ik ben heel erg eerlijk de diëtiste wilde weten wat ik allemaal at heb dat ook verteld maar God soms snoep ik er wel wat vanaf omdat tja ik nou eenmaal een zoetekauw ben en dan nog blijven me waardes helemaal goed. Heb nu volgende week dinsdag een afspraak ben hartstikke blij ermee natuurlijk maar ben benieuwd wat de internist gaat zeggen..
Een uitschieter heeft iedereen wel eens, dat is ook helemaal niet erg. Als je suiker constant te hoog is, dan kan t problemen opleveren. Gewoon op blijven metten met wat je eet en regelmatig even curve prikken is niet verkeerd. Ik zelf prik wekelijks 1dag curve. Mocht er een uitschieter tussen zitten prik ik dag erna extra.
Weet niet wat voor test het was, die keer dat je op 8.9 uitkwam. Maar als het zo'n test was waarbij je een fles suikerspul moest opdrinken, die geven ook nog wel eens vals positief. Als je bijvoorbeeld over het algemeen al weinig suiker eet. Maar kan ook gewoon zomaar zijn. Of het was idd gewoon een uitschieter. Als je waarden nu idd steeds goed zijn, was het dus echt vals alarm. Wel fijn voor je!
Ja marliesje dat klopt moest zo een goedje drinken en 2 uur wachten.. nou was dus denk ik vals uitslag aangezien ik nu gewoon goede waardes heb ik ben benieuwd volgende week