Hoi dames kan iemand mij helpen?zoals je misschien al in mijn andere topic over super licht streepje heb kunnen lezen test ik soms posi en soms negatief.nu lees ik hier ook over een apotheek test.wat is het verschil met deze test?kan deze makkeljker het hcg gehalte aantonen?
volgens mij is een apothekerstest best gevoelig ...predictor en CB sporen hcg op vanaf 50 en andere testen vanaf ongev. 25
hmm ren ik zo nog even naar benee denk ik om zo'n test te halen. is het gewoon van hun eigen merk of anders
ik had ook een lichtblauw streepje en met de predictor was ie negatief. en de posi test was eigenmerk kruidvat
Ik had een duidelijke mooie 2 roze streep van de apotheekzwangerschapstest, terwijl kruidvat en clearblue heel wzig aan gaven. Groetjes Anna.
ik denk dat iok het weekend weer ga testen is hij dan nog niet echt posi ga ik een week later naar de huisarts(heb dan vakantie) nou ja als ik in de tussentijd nog kan wachten of niet ongi ben geworden
Meid, wat knap dat je kunt wachten!! Ik zou het niet meer hebben! Ennuh....zoals je weet was de test van de apotheek bij mij positief!
hoi meiden heb nog niet getest hoor.maar ik heb nu veel witte afscheiding.betekent dit dat mijn ongi eraan zit te komen? wie kan me helpen??/
De witte afscheiding zegt helemaal niets over je aankomende ongi. Eenigste om echt een uitsluitsel te laten geven is toch testen. Groetjes Anna.