Speelkeukentje vanaf wanneer leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ellalalaaa, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mede-mama's,

Ik vind al die houten keukentjes en het eten van hout zo super leuk.
    Vanaf welke leeftijd gaan kindjes hier echt leuk mee spelen?

(ik ben opzoek naar een excuus om het mijn dochtertje nu al voor Sinterklaas te geven ;) Ze is tegen die tijd 17 maanden.

gr
    Ella

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Vanaf 17 maanden :D

Nee meestal wel vanaf 2 jaar pas...maar je kunt het toch prima al geven?

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mijn zoontje vond het met 17 mdn al heel leuk ( in een kindercafe/koffietentje waar wij kwamen)

maar pas net met zn 2e verjaardag echt gegeven en vind dat zn fatastiespel erin wel leuker is enz, vn het vroeg zat...anders kun je niks meer geven omdat ie dan z vroeg alles al had zegmaar...

maar ze vinden het wel echt heel leuk, mn zntje speelt elke dag wel eventjes, sms heel lang f ssm alleen snel een eitje bakken en klaar hihih

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira heeft er laatst uren bij iemand anders thuis mee gespeeld, wist ook echt wat ze er mee moest doen! Dus hier komt er ook een voor sinterklaas of kerst!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vanaf 1,5 jaar ongeveer... maar met 17 maanden groeit ze er dus snel genoeg in. Meisjes vinden dit vaak eerder leuk dan jongens.

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Mijn dochter speelt er al mee vanaf haar eerste verjaardag, dus gewoon doen ;)

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje speelde al als baby (zelf optrekkend) de hele dag op kdv volgens de leidsters in zo een houten keukentje. nu speelt hij op psz vaak genoeg met keukentje. maar wel heel anders dan toen neem ik. hij krijgt nu van ons geen keukentje maar n winkeltje.

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mijn dochtertje kreeg een keukentje voor de kerst vorig jaar, toen was ze 20 maanden en heeft er tot op de dag van vandaag nog elke dag mee gespeeld.

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Onze dochter heeft vorige week een klein keukentje gekregen, ze vindt het mooi! Ze doet net alsof ze slokjes uit het bekertje drinkt en alsof ze in het worstje snijdt :).

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden! Ik ga dit vanavond even aan mijn man laten lezen. (hij vond het echt onzin om nu al "zo'n sta in de weg" aan te schaffen)
    Ik heb er nu al zin in om er eentje uit te gaan zoeken!!

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Kan wel hoor bij 17 maanden....
    Hier heeft ze voor haar 2e verjaardag een keukentje gekregen en er wordt iedere dag volop mee gespeeld.
    Voor Sinterklaas heb ik al weer spulletjes voor ín het keukentje gekocht die ze dan krijgt. (plastic en houten etenswaren e.d.)

Deel Deze Pagina