ik gebruik momenteel van de kruidvat het merk Europrofit. zijn erg goedkoop, maar mijn dochter is sindsdien niet meer door gaan lekken! ze heeft nogal een gevoelige huid, maar met deze luiers gaat het onwijs goed!!!
Aan de hand van de verhalen die ik om me heen altijd hoor heb ik het idee dat er duidelijk verschil zit tussen luiers die fijn zijn voor jongens en luiers die fijn zijn voor meisjes. Volgens mij levert het bij meisjes veel minder vaak problemen op om goedkope luiers te gebruiken.
ik heb een pooslang van kruidvat gebruikt maar vond die niet fijn meer. toen overgestapt op pampers en die bevallen me prima
Wij hebben vaak Bumblies.. Echt super luiers! En qua prijs valt het mee. Rond de 7 euro. Ze zijn dun, zacht en zelfs de nacht (buikslaper) blijft onze dochter droog!
de C1000 luiers heb ik altijd de beste gevonden. pampers/kruitvat/etos lekt mijn zoon in door. Mijn zoon heeft 's nachts nog een luier om en nu nog altijd e C1000 luier dit houdt hem droog en daar in lekt hij niet door.
Wij gebruiken jumbo eigen merk luiers en die bevallen heel erg goed! We hadden altijd pampers, maar die vind ik gewoon te duur. We hebben ook een tijdje Lidl luiers geprobeerd, maar geen succes, ze stinken, het lijkt wel of ie gepoept heeft als er alleen maar plas in zit en ze lekten heel snel door..
Ik zweer bij c1000 luiers! Pampers lekken door, etos en AH zijn me veel te stug. lidl en aldi ook geprobeerd maar die waren met te dik.......
ik heb altijd pampers of bumblies gebruikt.. maar sinds een tijdje koop ik nu luiers bij de Action.. ze zijn maar 4 euro per pak, en voor mijn kids zijn ze echt perfect
bij mijn zoontje zitten ze goed.. maar hij is wel pas een half jaar oud.. misschien dat het bij een ouder jongetje anders is..
ik heb bumblies geprobeerd, maar vindt ze erg krap. hier inde winkel gaan ze maar tot maat 4 en hij zit in maat 5 dus kan nu niet meer, die van de action heb ik ook gebruikt die waren wel fijn helaas evrder dan maat 3 hebben ze hier niet meer ! daarna huggies grotere maten die vindt ik dus niet fijn
Begonnen met Pampers maar die werden best (te) duur te worden. Overgestapt naar Action eigen merk (ging maar tot maat 4 hier) toen Bumblies (nog steeds voor de nacht maat 6) en toen hij overdag nog niet zindelijk was maar wel al goed bezig met proberen, ieder merk luierbroekjes die maar in de aanbieding was van kruitvat tot AH. Bij geen van alle ooit doorgelekt. Ben wel snel gewoon ondergoed bij hem aan gaan doen vanaf maat 92 dus geen rompers meer.
die pampers begonnen hier ook (vooral s ochtends na een hele nacht plas op houden) te lekken. Nu gebruik ik kruidvat luiers en die zijn nog beter. Ik moet eerlijk zeggen dat ik pampers te duur vond worden. Ik kocht ze altijd als ze bij de etos in de aanbieding waren 3 voor 25 euro en dan had ik altijd veel bonnen van lekker in het leven dus dan had ik 3 voor 15 en kocht ik een hele voorraad (kreeg die bonnen altijd voor iedereen). Maar nu 11.50 per pak vind ik echt te gek. Laatst waren de kruidvat luiers in de aanbieding 3 voor 15 en toen heb ik daar een berg van gehaald (eerste 1 pak geprobeerd natuurlijk). En ze bevallen super goed en ik vind ze echt fijner dan de pampers. Ik hoop dat mijn meisje binnenkort zindelijk wordt want ik word nu wel een beetje zat van die luiers.
hier van alles geprobeerd... maar zweer bij de kruidvatluiers.. ik ga niks anders meer gebruiken... had nu 3 grote pakken voor 20 euro... dus gelijk voor 2 maanden luiers in huis ongeveer... maar hoop toch egt dat zoonlief binnenkort zinderlijk gaat worden