Hallo, Wie weet wat nu de goedkoopste luiers (maat 5) zijn? Ik weet de prijs/hoeveelheid verhouding nu helemaal niet meer, nu de Kruidvat luiers ook weer anders zijn geworden. Zijn die van Kruidvat nog wel het goedkoopste? Of zijn die van C1000 goedkoper? Groetjes, Hanna
Nou ja, dat was mijn punt eigenlijk ook. Volgens mij is dit al een vrij oude site. Dus ja, in hoeverre klopt dit allemaal nog...?
Voor zover ik weet is Aldi de goedkoopste, dan Lidl en dan c1000. We hebben het vorig jaar uitgerekend.
Pampers heeft altijd wel ergens een aanbieding van 3 pakken voor de prijs van 2 en daarmee zijn ze dan de goedkoopste, want dan zijn ze 6,66 per pak.
Ik denk dat je moet kijken hoeveel erin een pak zitten en dan exact berekenen wat het per luier kost.
Volgens mij heeft de Aldi erg goedkope luiers. Hoe ze zijn weet ik niet. Ik gebruik over het algemeen het liefste pampers, maar alleen als ze in de aanbieding 3=2 zijn. En dat is gewoon niet altijd zo. Ik gebruik ze ook van de Lidl, mt 5, 44 luiers voor 7 euro nogwat. Daar ben ik ook redelijk tevreden over. Ze zijn natuurlijk wel wat dikker dan pampers, maar lekken niet door, en pasvorm is ook goed hier.
De luiers van de Aldi zijn volgens mij het goedkoopste, ook als je een aanbieding van pampers zou kopen. Maar ik weet niet of die maat 5 hebben en hoe duur die dan zijn, hier zitten beide dames in maat 4.
ik koop pampers altijd in de 3=2 aanbieding plus lekker in het leven bonnen (krijg die ook altijd van familie en dan koop ik 18 pakken ofzo) dus ik heb bijna altijd 3 pakken voor een tientje. Dat is 3,33 per stuk, daar kan geen ander merk tegenop. Verder heb ik goede dingen over Aldi luiers gehoord.
jawel 3=2 is 20 aanbieding in de winkel en dan die bon er bij inleveren = 10 euro extra korting. Dus in totaal een tientje. Niet alle winkels doen het. Maar mijn etos toevallig wel.
Bij onze Etos doen ze dat ook niet. Ze hebben mij verteld dat ze dat niet mogen omdat Pampers een de minimuum verkoopprijs heeft gesteld op 20 voor 3 pakken. Daaronder mogen ze niet gaan. Dus raar dat het bij jullie wel mag (maar wel fijn voor jou) Ik koop ook alleen pampers, als ze in de aanbieding zijn (dan neem ik een vol winkelkarretje mee). Daarnaast spaar ik de babyzegels bij Etos, en dan kun je ook een voordeelpak met 5 korting meenemen. Dat komt per luier ook heel laag uit.
Volgens mij is Aldi 't goedkoopst, daarna Lidl en daarna de andere winkels. Hier Aldi luiers en bevallen prima.
dus als je 3 pakken koopt in de aanbieding?en ik geef me lekker in het levenbon krijg je dan extra korting? of ben ik nou dom?hahaha