Wat zijn onze kansen met IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laney, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi meiden,

Wij mogen EINDELIJK bija beginnen met behandelingen. Wij zijn al 2/3 jaar bezig om zwanger te raken en het wilt maar niet lukken.

Uit de onderzoeken is gebleken dat bij mij gewoon alles goed is en mijn vriend heeft genoeg sperma, alleen wat traag.

Ik moet nu alleen nog een HSG (Dan spuiten ze de eileiders door om te zien of die mooi open staan) en daarna kunnen we beginnen met de behandeling.

Er word dan berekend voor ons waarmee we de meeste kans hebben en ik hoop eigenlijk dat het IUI word omdat we eigenlijk redelijk goed uit de testen zijn gekomen en dit de minst ingrijpende behandeling is.

Als jullie zo ons verhaal lezen, denken jullie dat we veel kans maken bij IUI?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De gemiddelde slagingskans met IUI ligt rond de 20% per cyclus. Succes!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Aan het eind van 6 behandelingen is ongeveer 1/3 zwanger. Het is geen wondermiddel, maar zeker de moeite waard, bedenk wel dat dit cijfers zijn over de totale groep die IUI doet, dus ook de wat oudere meiden of met andere problemen. Dus ik denk dat het bij jullie een zeer logische eerste stap is. Succes met de HSG en de rest van het traject!

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sluit me aan bij de rest. (15-20% per behandeling. na 6x is 30-40% zwanger)
    Het is geen wondermiddel, maar dat is geen enkele behandeling.
    Omdat bij beide van jullie eigenlijk niets gevonden is, lijkt IUI idd de meest voor de hand liggende behandeling.
    Succes!

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Heel veel succes! Helaa is het niet aanwezig zijnnvan een probleem geen garantie voor het slagen van een iui poging,zo weet ik uit ervaring. Maar ik zal voor jullie duimen!

Deel Deze Pagina