Misschien niet zon zinvol topic, maar vraag me wel eens af of ik de enige ben die een toillettasje beneden heeft, en maak me altijd op de bank op, of aan de eettafel.
Meestal lekker op de bank. Foundation, oogschaduw en meer liggen gewoon lekker verspreid, overal! Ik heb ook een klein laatje in een kast volgepropt met make up. Als mijn make up wat uitgebreider en netter moet doe ik dat aan de eettafel. Dus nee, je bent niet de enige!
in de badkamer idd maar voor Kyana heb ik een toilettasje met al haar spulletje sen die haar haren ook vaak zat beneden
In de badkamer, voor de spiegel. Ik heb daar een plankje helemaal voor mij alleen (met andere woorden, het is teveel om in een tasje te passen).
Ben zo blij dat ik van dat gedoe ben afgestapt. Ik maak me op met wat mascara En lipgloss klaar. Alleen als ik uitga doe ik wat meer moeite. Maar goed bij mij gebeurd het in de slaapkamer of badkamer
op de eettafel met zo'n spiegel oop standaard, toilettas Probeer ik altijd netjes in de badkamer te leggen, wil t nog wel es op de tafel laten liggen!!
Boven in de badkamer. Maar veel meer dan een beetje mascara en soms wat poeder tegen bleekheid is het niet.
Lachen jullie me niet uit..? Ik zit op de bank met m'n benen opgetrokken en dan klem ik een make up spiegeltje tussen mijn knieen, zodat ik m'n handen vrij heb en zo maak ik me op . En als er mensen bij zijn ga ik netjes aan de eettafel zitten haha.
Hier op de slaapkamer of op de badkamer.. Bovenste laatje van mijn nachtkastje is mijn make-up la hihi, dus als k me echt op wil maken dan altijd op de slaapkamer, hoef k niet met zoveel spullen te slepen.. Voor t werk meestal alleen btje mascara, die ligt altijd in de badkamer.. Anders stoor k manlief als die nog ligt te slapen..
Ik zit ook zo op de bank hahahah. Ook als er mensen Ijn. Ik heb een tasje met spiegel die ik tussen mijn benen klem.