van schoot naar schoot

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vorige week zondag druk dagje gehad, s'morgens op visite bij overgroot oma, s'middags visite sávonds op visite, Steven had die dag wel geteld bij 7 verschillende mensen op schoot gezeten, en was zo bekaf, dat hij bij thuiskomst niet eens in slaap kon komen.
    NOU DIT DOE IK NOOIT WEER. ik vind het zielig voor m'n mannetje, het ging ook eigenlijk zonder mijn overleg weer naar een ander iemand op schoot. De volgende keer bij 1 iemand op schoot, en dan zal ik ook wel uitleggen waarom.
    Het is ons kind, dus wij bepalen wat er met hem gebeurd.
    Zo dat is eruit.

2. Niet meer actief

ja och.. daar moet je idnderdaad duidelijk in zijn hoor. Zeker oma's en opa's hebben daar nog moeite mee! Gewoon niet doen en je kindje bij je houden!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Wij zijn er ook al achter dat Kylian hier heel onrustig van wordt en dan de slaap maar heel moeilijk vat.
    Wij wisten dit nog niet maar gisterenmiddag waren daar opa en oma nr1 en oma heeft hem de fles gegeven.
    Gisterenavond kwamen daar opa en oma nr2 onverwacht langs en ook bij die oma moest er even gezeten worden, ondertussen werd ik helemaal kierewiet van die oma want ze bleef maar heen en weer wiegen met de kleine in de stoel (kind zou er nog zeeziek bij worden).
    Maar ja gisterenavond maar moeilijk in slaap te krijgen net als de avond ervoor toen mijn schoonzusje nog even kwam kijken.
    Oke ze heeft hem niet op schoot gehad maar juist op het moment dat Kylian rustig wordt en voor zich uit staart komt er wel iemand langs die hem weer prikkeld.
    Maar goed nu blijft de kleine lekker in zijn eigen bedje (als hij slaapt) of in zijn zitzak/box (als hij wakker is) en niet bij de visite op schoot.

Groetjes

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je hebt groot gelijk hoor! Ik vraag me ook af hoe dat moet tijdens de kraamvisite. Want ik vind het op een gegeven moment ook gewoon genoeg geweest denk ik.

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, daar hebben we ook n partij geklooi mee gehad! pfff

En je zal n heleboel mensen tegen komen die t onzin vinden en je dat vertellen ook. Laat maar lullen hoor! Jullie beslissen.

6. Niet meer actief

Yanouck heeft er ook last van hoor mensi als ze steeds van de ander naar de ander wordt door gegeven. Als een iemand haar heeft oké, maar daar na pak ik haar weer en leg haar weer rustig terug. Niet van de een naar de ander.

Want als ze dan moe is kan ze niet goed slapen. En dan leg je haar na het bezoek op bed en dan wil ze niet meer slapen.

Ik ken het vreselijk

7. mirjam22

mirjam22 Lid

25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    heb er idd ook last van snap je gewoon niet he waarom die kind alsmaar op schoot moet, heb ook een paar keer uitgelegd en dan kijken ze echt zo van oow mogen we haar niet pakken, maar als ze elke dag bij iemand opschoot zou zitten, dan zie ik het al voor me overal in huis kan je je kind meenemen omdat ze dat op den duur aan wennen toch?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij gingen met Lars altijd maar 1 dagdeel weg. Of 's morgens of 's middags. 'S avonds bleven we de eerste maanden thuis. Dan heb je het al minder. Verder heb ik het wel getroffen wat dat betreft, niemand vroeg of ze hem vast mochten houden dus ik vroeg het zelf af en toe.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de mensen zullen niet gauw vragen of ze het mogen vasthouden en verwachten dat jij vraagd of ze het willen vast houden, mensen zitten daar gewoon op te wachten, ik was ook van plan om het rustig aan te gaan doen met al die schoten.

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat klopt... nou cailynn is zat eerst maar bij 2 verschillende opschoot.. maar het was druk geweest op 1 dag veel verschillende mensen.. en ze was harstikke bang voor 3 dagen.. we zijn iedere nacht met haar op geweest omdat ze niet alleen durfde te slapen.. was echt zielig.. ik doe dat dus ook niet meer....

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik geloof dat ik dan van veel geluk mag spreken, maar mijn meid heeft daar weinig tot geen last van.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh mij maakt het niet uit.. kan ik dr lekker bij me houden ;)

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt heeft er ook last van hoor, van dat schoot hoppen
    Maar dat heeft ze ook als ze ergens is geweest waar het gewoon heel druk is, dan is ze ook van slag.

14. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik maak het ook elke keer mee, als ik weer in NL ben en hier ook hoor, maar ik vind het niet zo erg! Ten eerste ga je zelf zo veel op visite op 1 dag en ten tweede die mensen vinden het leuk om zo'n kleintje vast te houden en zeker familie vind ik dat je die geen NEE kan verkopen, ze bedoelen het toch goed!!! En 7 mensen nou dat is voor mijn meisje nog niets hoor en nu vind ze het juist zelf leuk om bij mensen op schoot te zitten, ze vraagt er dan om!!! Ik kan me daar dus echt niet druk om maken, maar ja ik ben ook wel heel erg makkelijk met mijn kindje en zij is (daarom misschien wel) ook heel erg makkelijk in de omgang met mensen en dat vind ik persoonlijk heel erg fijn, als je het zelf even zat bent en iemand anders kan het even van mij overnemen heerlijk vind ik dat hoor!!!

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier deden we het net als bij Inky. Of in de ochtend weg of in de middag en s`avonds waren we thuis. Ook plande we niet voor te veel dagen achter elkaar.

Isa wilde bij niemand zitten en krijste dan de hele boel bij elkaar...........de omgeving wist wel hoe Isa was en hield het dan snel voor gezien.
    Sinds een aantal weken gaat ze zelf naar iedereen toe en wil ze wel op schoot. Isa is wel al bijna 15 maanden.....

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @karina, maar niet ieder kindje kan daar tegen. Het is heel fijn dat jouw kindje daar wel tegen kan, daar mag je echt blij mee zijn. Ik denk dat het bij jou ook iets anders ligt. Jouw familie in NL ziet je kleine niet zo vaak dus dan laat je het lekker toe.

Lars kon er ook wel tegen maar ik vond het zelf niet fijn. Ik wilde mijn kindje heel graag dicht bij me hebben. Nu heb ik er totaal gene problemen mee en Lars ook niet, die is ook erg makkelijk.

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Inky

Mijn kindje kan er heel goed tegen, maar achteraf merkte ik het ook wel hoor, dat ze het zat was!!!

En ookal zou ik in NL wonen, dan nog zou ik het NIET anders vinden, het is toch begrijpelijk dat mensen je kleintje willen vasthouden en knuffelen, ik heb daar echt geen problemen mee hoor en die kleine moet daar ook maar een beetje aan wennen vind ik, en dat gaat heel goed!!! De tweede net zo!

Deel Deze Pagina