Symptomen komen en gaan!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Demi1982, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hey meiden,

Was even benieuwd of bij jullie de symptomen ook af en toe weg zijn..?
    Heb bijna continu last van mn buik en mega veel plassen (wordt er doodmoe van!), maar bv de gevoeligheid van mn borsten wisselt nogal. Soms echt gevoelig, soms voel ik helemaal niks..

Zijn er meer die hier last van hebben?

Groetjes!

2. greatdane

greatdane Actief lid

17 mei 2012
    109
    0
    0
    free-lance fotografe
    brabant
    bij mij verschilt het met de dag. alleen de vermoeidheid blijft, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van. Misschien maakt het dat soms ook zo onwerkelijk en spannend, omdat je niet de hele tijd van alles voelt.

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Inderdaad, is bij mij net hetzelfde. Het zet je aan het twijfelen. Gaat alles nog wel goed als ik niets voel? Maar dit is dus blijkbaar normaal.

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Fijn om te lezen!
    Inderdaad, ergens weet je het wel.. Maar merk
    toch ook dat ik ergens ook verwacht dat naarmate de zwangerschap vordert je juist meer klachtjes krijgt en/of gaat merken.. Niet minder.
    Dus toch goed om te horen dat ik niet de enige ben.. :)

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Je bent niet de enige, het klopt dat het schommelt. Ik was zo alert op mijn borsten dat toen ik ze minder voelde, meteen had gebeld. 'ach meis, maakt je niet druk, het schommelt'... Oke! :)

6. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hahaha, pfffieuwww! :D

7. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    de eerste weken t/m week 8 was ik heel erg moe en me borsten deden heel erg zeer.

nu heb ik helemaal nergens meer last van.. ben wat eerder moe dan normaal. maar ben niet meer misselijk geen last van me borsten helemaal niets :p

8. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik heb ook hetzelfe... Bij mij schommelt het ook... De ene keer wat steekjes onderin mijn buik, soms ff duizelig... Ben niet echt misselijk maar soms zit mijn eten hoog...Verder kan ik alles gewoon eten. Mijn borsten ze een stuk voller maar doen ook niet echt pijn..Rond mijn tepels wat gevoelig...

En inderdaad dat maakt je heel onzeker.. En dan duurd wachten op de eerste echo heel lang...Ook omdat het de vorige keer bij mij mis is gegaan...

Maar ja je kan niet meer doen dan gezond leven en aftellen...

9. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Lastig he die onzekerheid soms!
    Ik had in het begin van me zw.schap ook wisselende borsten wat betreft pijn. Soms waren ze super gevoelig en dan een uur later voelde ik ze amper. En huppa daarna weer gevoelig!
    En alles is goed gegaan ben nu al over de helft! :)

Deel Deze Pagina