Soms zie ik leuke dingen en dan denk ik zal ik het kopen voor de beeb of wachten of ik het kado krijg na de bevalling. Daarom vroeg ik me af wat zijn nou dingen die je veel kado krijgt in de kraamtijd???? Kleertjes en knuffels had ik zelf al bedacht
het is toch echt grotendeels kleding en knuffels/tutlapjes. Of slabbetjes met tekst. wij kregen ook: tandjesdoosje, haarlokdoosje, verzilverde gegraveerd spaarpot, boekjes, puzzels, armbandje, ringetje, slaapzak,speentjes, handdoeksetjes en heel veel bloemen. zal best nog wel wat dingen vergeten zijn maar dit was waar ik nu zo op kwam.
Knuffels heb ik op 2 tutdoekjes na helemaal niet gehad (gelukkig maar, want wat je nou met heel veel knuffel moet?!). Kleertjes wel heel veel vooral maat 68. Verder kregen we: bestekje boekjes fotolijstje Graveerde rammelaar Duplo speelgoed koffertjes (van de kleintjes heel erg leuk) cd van Dribbel
- Heeeeeel veel kleding (waarvan helaas bijna niks onze smaak was...) - Knisperboekjes: we hebben er serieus een stuk of 7 - Knuffels: 18 stuks! - Zwitsal spulletjes
Nou mijn dochter is gek op knuffels. Al vanaf haar geboorte ( volgens mij, ) Ze speelt er elke dag mee.
kleertjes... en rammelaars in alle soorten.. en knuffelberen... en wat je ook steeds vaker ziet zijn die gepersonaliseerde kadootjes.. waar de naam van de baby op staat
Hier voornamelijk kleertjes, speeldoosjes (4), boekjes en knisperboekjes, babygym, lakensetjes, schoentjes, boxspeeltje, serviesjes (van melamine, 3 gekregen, maar komen zeker van pas), besteksetjes (ook 3), klok, boekensteunen, veel verzorgingsprodukten (5 setjes shampoo, badgel, olie, talkpoeder etc.), 3 badcapes (gebruik ze veel, heb er nu 4 en kom zelfs soms tekort), dekentjes (6), fotolijst, badspeeltjes, puzzels.
oh ja, ook 2 zwembroekjes, is wel kleding maar daar denk je niet meteen aan. Trouwens ook 3 winterjasjes gekregen (had ik niet verwacht)
Heeeel veeeel kleertjes poppen bestek 2 keer Spaarpot haarlokdoosje tandendoosje foto album boek mijn eerste jaar glijbaan loopwagen speelgoed 1 knuffel van nijntje armbandje badjas ook 2 keer 1 beren en 1 met haar naam Euhmm volgens mij was dat wel een beetje... Wij geven altijd kleertjes van Lief! of een badjas met naam
knuffels persoonlijk muziek doosje triptrapp kussen met naam erop kleding!!! gipsafdruksetjes voor handen en voeten (4 stuks!!!) houten stokpaard (hihi) veel cadeaubonnen!!!
Bestekjes, rammelaars, bijtringen, knuffels, kleertjes, cadeaubonnen Prenatal en HEMA en heeeel veeel van die vreselijke ratelsokjes. Sokjes met een poppetjes erop wat een rammelaartje is. Nooit als sok gebruikt. Ik heb die poppetjes afgehaald (toevallig allemaal HEMA) en heb ze aan een lint gemaakt wat nu voor het raam hangt in de slaapkamer van mijn dochter. Ze vindt het prachtig. Moet zeggen dat veel mensen ook hebben gevraag wat we wilden hebben, erg fijn!
Haha j hier ook 3 stuks en allemaal gegrafeerd met zijn naam erop, dus niet te ruilen. Zijn gelukkig wel 3 verschillende printjes. Ach ja kunnen we zo nu en dan de afwas eens laten staan.
Bij heel veel winkels mag je gewoon ruilen als je zegt dat het een kraamkado was!! C&A en H&M sowieso.
Hier vroegen ze wat we wilde hebben.. dus hebben we kleertjes vanaf maat 68 gezegd of cadeaubonnen van de prenatal voor een kinderstoel. En vrijwel iedereen heeft zich er aangehouden.. alleen de mensen die het niet aan ons vroegen gaven dingen als muziekdoosjes, tuttledoekjes, speelgoed voor als ze 3 jaar is
Wat kregen jullie veel cadeautjes zeg! Wij kregen: - armbandje met naam - knuffel - kleertjes (4 rompertjes, 2 jurkjes) - badboekje - knisperboekje - gewoon boekje - boxspeelgoedzak - badcape
driewieler gekregen was ook erg leuk. we hadden een 10 ponder en kregen gelijk kleding maatje 80 hahaha zo groot is hij nou ook weer niet haha maar wel handige niets te klein gekregen.