Wat een geweldig topic is dit! Ik kan me alleen bedenken dat ik voor Valentijnsdag een keer twee koekenpannen heb gekregen. Ik was best teleurgesteld, het was lief bedoeld hoor.. Maar ik had dat niet verwacht van mijn ex. (Ik had liever een kaartje gehad ofzo met een leuke tekst) Ik had hem blijkbaar ook gekwetst toen ik zei, nou wat een romantisch cadeau zeg.... Dat vond ik dan wel weer zielig.
Haha nee, want hij was z'n pussy die liever eeuwig bij zijn ma bleef wonen. En ik woonde al 3 jaar op mezelf toen, uiteindelijk 5 jaar en toen de relatie beëindigd.
Welke mij nog te binnen schiet: Bij de oudste kregen we van zwager en schoonzus een geweldig leuk setje van noppies. Zo een in de categorie "wassen en weer aan". 1,5 jaar later kregen we een dochter. Ik was dus heel benieuwd naar hun kadootje omdat het bij de eerst zo'n succes was. Kregen we een trainingspakje, donkerblauw met groen en een motor op de rug nog afgezien van de kleuren en print hadden ze kunnen weten dat wij dochter geen broekjes zouden aantrekken. Voor zoon was het al te klein dus die is ongebruikt in de zak gegaan. Dat was echt zo'n domper, superleuk noppies-setje versus stom zeeman-trainingspakje. (Zeeman maakt me niet uit, was dochter haar eerste setje ook van. Maar het verschil leuk/prijzig en stom/goedkoop voelde niet fijn)
Toen ik vorig jaar voor sinterklaas een kattenluik van mn man kreeg heb ik echt 5 minuten in een deuk gelegen. Lief bedoelt hoor, want we waren hem nodig. Maar hemel, koop dat ding gewoon en geef mij iets wat voor mezelf leuk is ofzo
Ik heb een keer van m'n man, toen nog vriend, voor sinterklaas laarzenspanners gehad. Ik dacht echt dat het een grap was toen ik het open maakte. Dit was namelijk ook het enigste cadeau. Ik had toendertijd net mooie nieuwe laarzen en hij vond dit wel een handig cadeau. Hij moest nog wat bijgeschaafd worden over het geven van romantische cadeaus
Mijn ex heeft een keer voor valentijn een kaars aangestoken. Ja ik moest aan tafel gaan zitten en toen pakte hij de kaars en stak hem aan. En dat was het. Het was niet als geintje ofzo, hij dacht echt dat hij een verpletterende indruk maakte. En uiteindelijk kwam er uit zijn zak nog een reep bon bon bloc Kan er nog best om lachen haha. Het is niet vreselijk, hij deed echt zijn best, maar wel grappig.
Hahahahaha . Helemaal trots op zichzelf dat hij zo ontzettend romantisch doet met een kaars. Heerlijk dit!b
Nou echt exact mijn post erboven . Hij vond t wel handig en t was het enige kado. Om te janken zo grappig eigenlijk
Ik niet maar mijn zusje van toen 8 ofzo. Ze kreeg een pompoen. wel van mijn oom die psychisch niet in orde is dus dan mag het. Maar ze was enorm teleurgesteld
Iemand had voor onze (toen enkele maanden oude baby) een knuffel met van dat dunne haar op de hoofd gekocht. Van die haren die ze er al snel uit zou kunnen trekken en in haar mond zou kunnen stoppen.
Mijn man gaf me voor de eerste verjaardag nadat we een relatie kregen een grote canvas met leuke foto van zichzelf. (Naast een paar andere cadeaus van mijn verlanglijstje) Nu was dat voor die tijd en onze leeftijd eigenlijk heel leuk en romantisch en ik wilde hem ook graag op mijn kamer hangen. Toen bleek hij ineens toch wel heel erg eerlijk en vertelde hij erbij dat hij de canvas eigenlijk een jaar eerder voor zijn toenmalige vriendinnetje besteld had, maar dat de verkering uit was voordat hij het had kunnen geven. En hij vond het ook zonde om het op zolder te laten staan Het is dat ik het echt zeer komisch vond en dat het een cadeautje voor erbij was, anders weet ik niet of hij wel mijn man geworden was (Grappig detail was wel dat ik die foto van hem gemaakt had op een vakantie met onze vriendengroep. Juist in die vakantie begonnen wij elkaar ook leuk te vinden)
Mag ik vragen Waarom je als moslim geen kerstpakket aanneemt? Bedoel dit oprecht benieuwd hoor. Ik kan verschillende redenen bedenken (kerst - christelijk feest bijv) maar ben benieuwd naar jullie reden.
Ja, dit is precies de reden inderdaad. Het is voor ons niet toegestaan om religieuze feesten te vieren die niet zijn voorgeschreven in ons eigen geloof dus kerst valt daar ook onder, maar andere vieringen net zo. Onder 'vieren' valt voor ons dus ook het cadeaus aannemen ter gelegenheid van dat soort vieringen. Daarbij zitten er voor de helft vaak al dingen in die voor ons niet toegestaan zijn om te nuttigen, dus afgezien van de eerste reden heeft het dan toch weinig zin. Maar ik woon inmiddels in een Islamitisch land dus er is überhaupt geen sprake meer van kerstpakketten voor ons.
Ik heb ooit een afdruk van een hond (lijkend op die van mij) in nepgoud gehad. Als het dan nog een kleine afdruk was had ik er nog over na willen denken er iets mee te doen maar deze was zo ongeveer drie bij drie...beetje heftig