Hallo allemaal, Ik zit vandaag op 12 of 13 dpo.. Heb net een testje gedaan, het streepje kan ik zelf zien hoop jullie ook op de foto, kwam wel iets later dan de aflees tijd. Ik heb vandaag veel water gedronken omdat ik aan het lijnen ben.. Niet streng maar gewoon oppassen wat ik eet en water drinken.. Kan iemand mee turen?
Bedankt voor jullie reacties! Ja ga morgen vroeg nog 1 keer testen en als daar weer een lichtstreepje uit komt en ben nog niet ongesteld dan doe ik maandag ochtend er nog 1..
heel vaag zie ik een streepje, maar wel op de juiste plek. Morgenochtend idd nog een testje! (en nu stoppen met water drinken, haha!)
Oh dat had ik vandaag ook! Precies hetzelfde! Bekijk bijlage 403711 Spannend he! Morgen maar weer testen!
Ik heb zaterdagochtend getest kwam weer hetzelfde kreeg deze alleen niet op de foto. Ook is er nog steeds geen bloed te bekennen, wacht morgen nog even af en dan doe ik dinsdagochtend er weer 1tje
Hallo, ben gisteravond ongesteld geworden maar bedankt voor de reactie's! Op naar de volgende ronde😉