-Ook klap eens in je handjes waar ze ook al vrolijk op mee klapt (helaas ook als er net een hap eten naar haar mond gaat :S) -Voor het slapen olifantje in het bos (ik geloof een beetje de wijs van altijd is kortjakje ziek) -en ga maar slapen kleine ... (afkorting naam) op de wijs van het lord of the rings liedje... man is er mee begonnen en ik kom er niet meer van af -mijn dochter vindt trouwen rocketeer van far east movement erg mooi als ze verdrietig is wordt ze daar altijd weer blij van
Van alles. Nu is Dora favoriet bij de oudste, dus veel dora liedjes, maar ook zandkasteel. En klap eens in de handjes vind de jongste ook geweldig. Gisteren Dora liedje gezongen: Ik ben een muzikant en ik speel terwijl ik loop... kleine meneer zat te gieren, heerlijk!
hier het wiegelied van de 3js en niemand zo trots als wij van jan smit om rustig te worden. en klap eens in je handjes en in den haag daar woont een graaf en een paar duitse kinderliedjes met spelen. en als we weg gaan bij opa en oma een duits kinderliedje om afscheid te nemen.
Hier zing ik momenteel dit: - Tovervrouwtje (oud kinderlied van mijn oma geleerd) - Indonesisch slaapliedje (nina bobo) - Nijntje liedjes en alle normale kinderliedjes
Het wiegelied van de 3js is toch niet echt een rustig nummer... Toch wat 'up tempo' achter elkaar, daarom hier eigenlijk nog niet geprobeerd.. Ze zal er denk ik op mee gaan dansen!
Woezel en Pip, standaard kinderliedjes.. Favorieten zijn 'Olifantje in het bos' en 'Dit zijn mijn wangetjes en dit is mijn kin' ..en als ik hem in slaap wieg is het 'Op een grote paddenstoel' haha.. tsja..