Hoi hoi, Ik heb al een paar dagen last van wat krampen in mijn buik, ben bijna 18 weken zwanger. Ik weet niet of het harde buiken zijn, geen idee hoe dat voelt. Nu zei ik net tegen mijn schoonmoeder dat ik hier wat last van had en dat ik van plan was om vanavond met een kruik op de bank te duiken. Moet kunnen lijkt me ( je mag toch ook in bad) Nu heeft ze me aan het twijfelen gebracht, zou je dat wel doen zegt ze, weet niet of dat wel mag. Wie weet dit, mag ik gewoon een lekker kruikje op mijn buik leggen.
Hmm ik heb wel eens gelezen dat een kruik helpt tegen een harde buik... Zelf nooit geprobeerd, en ik twijfelen ook.
Hoi, Zelf gebruik ik regelmatig een pittenzak die ik opwarm in de magnetron. Ik zorg gewoon dat het niet te warm is. Je hoeft de kruik natuurlijk ook niet met heel heet water te vullen. Gewoon lekker warm maken en niet te lang, dan kan het echt geen kwaad. O ja...bij mij helpt het heel goed! Groetjes, Pippa
nou ik weet niet beter dan dat je gewoon in bad mag en gewoon een kruik mag gebruiken alleen niet te warm maar als je echt twijfelt bel ff je verloskundige/gyneceloog op
Ik had telkens heel veel last van zeurende buikpijn, en heb toen op aanraden van de vk wel een kruik gebruikt. Lijkt me niet dat het kwaad kan, hoor, zolang je 'm inderdaad niet bloedheet maakt
Mijn VK raadde mij juist aan om een pittenzak/warmte zak te gaan gebruiken. Mijn buik heeft de hele zwangerschap zo strak gestaan, dat ik er echt heel veel last van kreeg. Die warmte hielp mijn buik te ontspannen. Moet eerlijk zeggen dat ik hem in het begin nog wel eens te heet gemaakt heb. Had er dan zelf ook last van, dus doe hem nu niet meer zo heet.
Ik heb vorige zwangerschap wel kruiken gebruikt, mocht ook gewoon van de vk, zolang ze inderdaad niet te warm zijn. Mijn baby lag steeds aan 1 kant van mijn buik en op het laatst kreeg ik daardoor zo'n pijn, dat ik van haar moest proberen de baby met een warme kruik of een warme douche de andere kant op te lokken. Helaas trapte mijn dochtertje daar niet in, dus ik heb nog lang met pijn in mijn zij rondgelopen.