Veel dingen die ik hier lees herken ik wel. Waar ik helaas ook last van heb (vooral op dagen dat ik vroeg op moet en iets belangrijks heb), dat ik mezelf aanpraat dat ik niet in slaap val. Dan lig ik in bed en denk ik constant: ik val niet in slaap. Dat houdt me soms de hele nacht wakker...
Zoiets doe ik ook, maar dan net wat anders. Ik tel hoeveel keer ik een vinger op het toetsenbord zou gebruiken met dat woord. Slaat ook helemaal nergens op en het kost me ook helemaal geen moeite.
dat doe ik ook, maar dat doe ik sinds een jaar of 10 zo, sinds ik tijdens het stappen een bebloed stuk wcpapier zag (iemand was ongesteld geweest en had het wcpapier al vastgehad oid) Ik had het bijna gepakt en zelf gebruikt ieuw
Dat heb ik ook geprobeerd, haha. Helpt hier helaas niet. Heb nu weer zo'n nacht en mijn wekker gaat om 6 uur al.
Ik kijk hoe ver de letters van elkaar afzitten op het toetsenbord.. En soms als ik nadenk, trommel ik zachtjes de woorden mee op het toetsenbord
En ik nog denken dat ik niks tussen mijn oren had...... Maar ik tel bij langere woorden altijd hoeveel klinkers en medeklinkers zijn. En dan vermenigvuldig ik dat. Bijv. 7 medeklinkers en dan 2 klinkers wordt dan 14 en 4, en dan 28 en 8 enz.
Laika, dat herken ik ook wel....doe ik ook weleens, maar meestal blijft het bij letters tellen. Masu, ook dit heb ik weleens gedaan, wbt. het toetsenbord. Gek he, wat ene OCD's hebben we zeg haha
dat is iets wat ik niet uit mijn hoofd krijg. Dat dat mijn dochters zou overkomen Als ze alleen weg gaan of gaan logeren schiet dat altijd door mijn hoofd. Vreselijk zeg dat jouw dit is overkomen....
volume van tv, autoradio, telefoon noem maar op mag niet op een oneven aantal staan kan daar echt niet tegen. als ik iets voor in huis koop dan koop ik er altijd 2 ik heb graag alles synchroon in huis. voor ik ga slapen moet ik altijd eerst al mijn apps op mn telefoon sluiten anders ga ik er aan liggen denken en kan ik niet slapen. ik kan er absoluut niet tegen als ik bv de zanger van een liedje wil weten en er niet op kan komen, ik rust dan niet voor ik het weet. als ik wat moet doen, m'n bed uit moet, aankleden, douchen of ga zo maar door begin ik daar altijd mee op het hele uur, kwart over, het halve uur of op kwart voor. hmmm vraag me eigen af of ik niet gek ben