Wat zit er bij jou tussen je oren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zwaluw88, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Veel dingen die ik hier lees herken ik wel. :p Waar ik helaas ook last van heb (vooral op dagen dat ik vroeg op moet en iets belangrijks heb), dat ik mezelf aanpraat dat ik niet in slaap val. Dan lig ik in bed en denk ik constant: ik val niet in slaap. Dat houdt me soms de hele nacht wakker... ;)

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zoiets doe ik ook, maar dan net wat anders. Ik tel hoeveel keer ik een vinger op het toetsenbord zou gebruiken met dat woord. Slaat ook helemaal nergens op en het kost me ook helemaal geen moeite. :(

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Tussen mn oren heb ik een touwtje... Niet doorknippen. Dan vallen mijn oren er af ;)

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ja! En dan ga ik uren tellen....wat uiteindelijk minuten tellen wordt...

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat doe ik ook, maar dat doe ik sinds een jaar of 10 zo, sinds ik tijdens het stappen een bebloed stuk wcpapier zag (iemand was ongesteld geweest en had het wcpapier al vastgehad oid) Ik had het bijna gepakt en zelf gebruikt
    ieuw

6. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dat heb ik ook geprobeerd, haha. Helpt hier helaas niet. Heb nu weer zo'n nacht en mijn wekker gaat om 6 uur al. ;)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik kijk hoe ver de letters van elkaar afzitten op het toetsenbord.. En soms als ik nadenk, trommel ik zachtjes de woorden mee op het toetsenbord :)

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    En ik nog denken dat ik niks tussen mijn oren had...... Maar ik tel bij langere woorden altijd hoeveel klinkers en medeklinkers zijn. En dan vermenigvuldig ik dat. Bijv. 7 medeklinkers en dan 2 klinkers wordt dan 14 en 4, en dan 28 en 8 enz. ;)

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Erg grappig! Ik kan serieus nog niks bedenken...maar er zal ongetwijfeld wat zijn!

10. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laika, dat herken ik ook wel....doe ik ook weleens, maar meestal blijft het bij letters tellen.

Masu, ook dit heb ik weleens gedaan, wbt. het toetsenbord. Gek he, wat ene OCD's hebben we zeg haha :)

11. dat is iets wat ik niet uit mijn hoofd krijg.
    Dat dat mijn dochters zou overkomen :(
    Als ze alleen weg gaan of gaan logeren schiet dat altijd door mijn hoofd.

Vreselijk zeg dat jouw dit is overkomen....

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    volume van tv, autoradio, telefoon noem maar op mag niet op een oneven aantal staan kan daar echt niet tegen.

als ik iets voor in huis koop dan koop ik er altijd 2 ik heb graag alles synchroon in huis.

voor ik ga slapen moet ik altijd eerst al mijn apps op mn telefoon sluiten anders ga ik er aan liggen denken en kan ik niet slapen.

ik kan er absoluut niet tegen als ik bv de zanger van een liedje wil weten en er niet op kan komen, ik rust dan niet voor ik het weet.

als ik wat moet doen, m'n bed uit moet, aankleden, douchen of ga zo maar door begin ik daar altijd mee op het hele uur, kwart over, het halve uur of op kwart voor.

hmmm vraag me eigen af of ik niet gek ben ;)

Deel Deze Pagina