Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Maar na het openen van de Zwanger box en de Blije doos was ik helemaal blij met wat daar allemaal in zat. Vooral met een pak van 25 luiers! Veel meer dan er bij mijn vorige zwangerschap in zat. Dus nu ben ik benieuwd wat ze dan in de dozen voor na de bevalling hebben gestopt. Bij mijn eerste kind viel dat echt tegen en zaten er vooral potjes in die geschikt waren voor kindjes van zes maanden terwijl baby drie maanden was en de houdbaarheidsdatum verliep voor hij oud genoeg was. Maar aangezien de Blije doos nu zoveel leuker is vraag ik me af of de Baby doos dat dan ook is. Wie heeft er al een opgehaald?
Ik vond de blije doos ook echt flink gevuld! Heb hem gister opgehaald. Heerlijk uitpak-kadootje was het . Over de babybox kan ik je dus helaas ook nog niet verder inlichten... *leest even mee*
Lol, ik moest wel lachen om de alcohol vrije drank wat er allemaal in zit.. Echt, waarom?? Voor de rest wel leuk, vooral de blije doos met luiets, speentje en flesje! Die laatste 2 erg handig om achter de hand te hebben mocht bv niet lukken!
Ik vond die van Prenatal leuker dan Etos, maargoed het is gratis haha! Bij mij zat er in de Prenatal: Pak luiers, Avent flesje met speen, Speentje I Love Mama, Knuffeltje, 2x Alcohol vrije bier, Sudocrem. Bij Etos: Jillz 2x, Veel reclame, Billendoekjes en nog wat dingen.
Heeft er iemand ook al de tas van de kruidvat gehad?? Benieuwd! Zijn er verder nog leuke pakketten om aan te vragen?
Gratis babydozen, babypakket, Etos, Kruidvat of Blije babydoos voor baby's Die van Kruidvat heb ik nog geen bericht van gehad.
De babydoos van de Etos was niet zo heel leuk hoor. Inderdaad melk en fruithapje wat snel over de datum is en daarom niet geschikt voor je kleintje. Verder veel tijdschriften, sudocreme, wattenstaafjes. Wacht nog op de Prenatal babydoos.
Heb gister de babydoos van prenatal gehaald. Vond er niet veel aan. Groentehapje, probeerzakje pap, maandverband en tandpasta voor de baby. Voor de rest kortingsbonnen enz
Kruidvat is een tas (krijg je bij de kassa), een fles, een pakje newborn luiers en een tube zinkzalf (zelf pakken uit de winkel). Luiers en zinkzalf zijn van eigen merk. Je krijgt deze tas alleen aangeboden als je een voordeelkaart hebt. Op zich een heel nuttig cadeaupakket. Prenatal en Etos waren ook zeker leuk, alleen dat bier kreeg ik bij elke doos en het is nog steeds niet op. En in elk pakket kregen we een knuffeldoekje dus heb nu al 3 gratis gehad uit pakketten (etos, prenatal, kraampakket) en nog 2 van vrienden/familie. Inhoud pakketten wisselt ook. Zag in een mail van 1 van de dozen een billendoekjes bewaardoos maar die heb ik dus nooit gehad. Babydozen zit veel reclame/folders in heb ik begrepen. Maar moet ik nog even afwachten
de babydozen vind ik erg tegenvallen!! die van prenatal sloeg echt nergens op. je krijgt het maar hoor, dus ik zal niet klagen... bij die van etos zaten er pyamapapjes in die over de datum zouden zijn als ik ze kon gebruiken, dus die ben ik in de winkel gewoon gaan ruilen. toch zonde als ik ze weg zou moeten gooien....
Dat is zonde idd! Wel vind ik t jammer dat als je je aanmeld voor dozen, je door tig bedrijven word gebeld voor abonnementen!
In de prenatal babydoos zat er de Story in van maanden oud, 2 maandverbandjes, eem bambix bewaarblik en een paar foldertjes Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maar wat een rotzooi, heb het meteen weggegooid Had hem gister opgehaald
En wel benieuwd wat er in de etos baby doos zit , als die net zo tegenvalt als de prenatal ga ik er niet speciaal kilometers voor rijden...
En met je kruidvat voordeelkaart krijg je een gratis fotoboekje. Kan je zelf maken. Wel mooie kwaliteit moet ik zeggen. Ik heb een eerste maand boekje gemaakt van onze zoon
Ik vind de baby-dump zwangerdoos verruit de beste! Leuke rompertjes, leuke sokjes allemaal nuttige spullen voor beide kanten van het geslacht. Bij de prenatal doos zat een roze speen (zie mijn onderschrift) daar heb ik nu dus helemaal niets aan.. babydozen weet ik nog niet heb wel op internet fotos gezien van alle 2012 dozen. Hier is de link Cadeaudozen Voor 2013 zal het ietsje anders zijn maar dna heb je alvast een idee
De babydozen vielen zwaar tegen! Pap idd, potje, wattenstaafjes, rijstebloem vanille, tandpasta, maandverband, heeeeeeeel veel tijdschriften, sudocreme en dat was het eigenlijk wel.. (Dat waren die 2 dozen samen) Zwanger dozen vond ik veeeel beter!
Zwangerschapsdoos van babydump vond ik het leukste en beste idd. Alleen maar nuttige dingen erin. Babydozen nog niet gehad.