Ik kreeg vorige maand per ongeluk een babydoos mee ipv zwanger doos (Etos) en kwam er pas achter toen ik hem thuis open had gemaakt en dacht, tja wat moet ik hier mee? Kon hem nog wel omruilen, maar was mij wel gelijk duidelijk dat ik voor de babydoos van de Etos niet speciaal nog een keer op een neer ga rijden! Zelfs als de kleine al was geboren, had ik veel dingen zo weg kunnen gooien omdat het dan inderdaad over datum was voor je het kan gebruiken.
Baby-dump doos was op zich ook leuk: romper, slabbetje, lepeltjes, tuitbeker, knuffel en kortingsbon. Sokjes kreeg ik al een keer toen ik het magazine aanvroeg via de site.
Vorige week de zwangerschapsdozen bij baby-dump en prenatal gehaald. Wacht nog op een uitnodiging van de etos en kruidvat (alleen die van de kv krijg je vrij laat schijnt zo) Babydumpdoos: knuffeltje, rompertje, slabbetje, sokjes, tuitbekertje, lepeltjes, speen en kortingsbon. Prenataldoos: rompertje, tutdoekje, pak new born pampers, tandpasta, sokjes, sudocreme, avent flesje, speen I love mama , alcoholvrij bier en een kortingsbon.
4 jaar geleden zaten er bij etos en prenatal billendoekjes bewaardozen in de zwangerdozen (bij de een pampers en de ander zwitsal). Ten opzichte van toen zijn de dozen veel minder geworden. Vorig jaar van beide de doos gehad en nu weer. Dit jaar zit er meer in dan vorig jaar. De babydoos van prenatal vond ik vorig jaar niet veel bijzonders (tuurlijk, je krijgt het, maar vond het niet de moeite waard om er voor naartoe te rijden). Etos weet ik zo niet meer.
Ik kan me niet meer zoveel herinneren van de babydozen... Ze hebben dan ook niet echt indruk gemaakt.. Een hoop reclame, en potje, twee pyjamapapjes voor als ze 6 maanden zijn maar de houdbaarheidsdatum redt dat niet eens!..
Zwangerdoos van baby-dump vond ik dus tegenvallen. Ik en mijn vriendin hadden er allebei een geslacht gerelateerd speentje in. De romper heb ik zelf gehouden en de rest heeft dochter gekregen voor haar pop. Die was er wel blij mee Die van Etos vond ik ook leuk maar wel een boel reclame. Die Jilz was lekker Prenetal was helemaal super!
Ik heb van de week de etos doos gehaald en er zaten wel 2 pampers in, een kleine verpakking etos billendoekjes, een speen, blikje rosebier, flesje jillz (die was wel lekker!), klein tubetje mama creme en klein tubetje creme voor de wangetjes. Verder een hoop tijdschriften.
Die van de babydump zijn schijnbaar verschillend. Ik had twee rompers,slab,knuffel,schoentjes,speen enzo erin
Ik had hetzelfde! Alleen de creme voor de wangetjes zat er bij mij niet in.. Tijdschriften ken ik helaas allemaal al (oude)
etos doos had bij mij dezelfde inhoud alleen allemaal oude tijdschriften en de pampers bonnen waren al over datum, beetje jammer
Hoi, hoever van uitgerekende datum wordt Prenatal, Etos en Kruidvat uitgedeeld? Wil aanvragen voor vriendin die in buitenland woont, maar 't moet wek beetje kloppen qua tijdsplanning!
Voor de dozen heb ik me ongeveer opgegeven toen ik 15 weken in verwachting was. De Etos doos kon ik al halen voordat ik 18 weken was. De prenatal doos met 21 weken en de Kruidvat doos krijg je geloof ik pas na de 32e week. Zodra je de uitgerekende datum weet...gewoon die dozen gaan aanvragen Dirksmama, volgens mij is het heel verschillend wanneer je ze op mag halen. (behalve de Kruidvat, dat staat op de site wanneer je de bon krijgt)