Ik kreeg een herinnering met de post dat ik hem nog niet had opgehaald, dat ik dat alsnog kon doen. (Terwijl ik hem overigens al wel gehaald had ) Dus die termijn van 3 weken is niet zo heel strikt volgens mij.
Ik vond 'm van de Prenatal erg tegen vallen. Had er meer verwachting van omdat er zoveel reclame voor wordt gemaakt. Maar jah, blijft toch een gratis product he. Vond die van Felicitas echt heel leuk! Wie weet wat er bij Felicitas in de babydoos zit?
Etos/Felicitas babybox, ook die viel me vies tegen. Alleen maar potjes voeding en heel veel reclame. Voordeel van de etos is dat die vaak wel wat dichterbij zit. Voor de prenatal box zou ik zelf niet gaan rijden. De sokjes zijn vanaf 3 maanden, maar zijn zo klein dat ze al lang niet meer passen. Maarja, gegeven paard... Het bordje met lepeltje is trouwens wel leuk! Tip: lever geboortekaartje in bij de C1000! Dan krijg je een tas vol met handige babyspulletjes (geen proefmonsters, maar volledige verpakkingen huismerk) en ook nog iets voor papa/mama.
Ik vond de box zeker de moeite waard! Er zat in: 2 blikjes bavaria bier een leuke groene opbergtas met 10 new born pampers erin 1 speen van bibi met daarop I love mama 1 aventflesje nieuw model Sudocreme een rompertje met daarop in zilveren letters klein wondertje een fabeltjes krant slinger van 2,2 meter met daarop hiep hiep hoera een monster van ariel vlekverwijderaar een slabbertje van nutrilon tijdschriften en kortingsbonnen en dat allemaal gratis, ik ben er erg blij mee!!
Ik heb deze week de babybox opgehaald. Er zat in: - Doosje van Nutricia met bordje/lepeltje/potje worteltjes/zakje pap - 1 paar sokjes van Prenatal - mini tube Elmex tandpasta - tijdschrift Party - reclame
ik mag de babybox vandaag ophalen. vond die de vorige keer wel veel mooier als de babybox. Die vond ik tegenvallen in vergelijking met de babybox