heel weinig! hier zat er een blikje redbull in proefpakketje friso voeding nr 2 en een bewaardoor voor de flesvoeding van friso. voor de rest alleen ma reclame en bladeren van afgelope zomer kruitvat door is eigelijk niet de moeite waard.
ik vond de doos ook niet de moeite waard...idd friso bewaar doosje en euh rest weet ik niet eens meer...weet nog wel van al die reclame
bij mij zat er dit in : -I love mama speen -een klein potje sudocreme -blikje red bull -proefpakket friso voeding nr 2 -bewaardoor voor de flesvoeding van friso. en maar een paar foldertjes.... groetjes willy
ik vond hem in vergelijking met de etos en prenatal doos niet echt de moeite waard. Ontzetttend veel informatie/ reclame een bewaardoos van Friso een pak friso voeding vanaf 6 mnd bijna over datum als ik hem kan gebruiken!? 2 kruitvat luiers om te proberen en serieus, dat was hem! Goh.... echt top... ahum
Ik heb mijn pakket afgelopen maandag opgehaald. Bij mij zat er een tijdschrift MAMA in. Een blikje redbull voor papa nutrilon voedingshouder. 2 meegroeiluiertjes proeffacon wasgel en pakje billendoekjes. De rest was idd folders.
Ik zou die van Kruidvat niet aanvragen hoor! Ik heb hem aangevraagd maar nooit opgehaald. Ik word ondertussen wel gek gebeld door zo'n beetje elke energiemaatschappij van Nederland, telefoonaanbieders etc.. Echt irritant is dat!
ik heb de kruitvat doos helemaal nooit gehad.. nooit een bericht gehad om hem te kunnen ophalen... wel van de prenatal en de etos..
De etos doos vond ik echt waardeloos. Zat vol folders etc. Maar de Kruidvat doos, ondanks verhalen best leuk hoor. 3 losse pampertjes, een red bull, een speentje, een pak Frisolac ofzoiets met doosje waar het in gedaan kan worden, rompertje, slabbertje van Frisolac ofzoiets. En een klein bakje met dat billensmeerspul zeg maar, weet niet hoe het heet uit mijn hoofd.
Gadverredamme wat een ondankbare reacties hier. Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt. Oke, er zit minder in de kruidvatdoos dan de prenatal doos, maar ik vind het geweldig dat je zulke spulletjes gratis krijgt. Ik ben er in ieder geval heel blij mee!
vind je het dan ook geweldig om elke dag over de een of andere aanbieding gebeld te worden? en echt van die irritante lui die als je netjes zegt geen interesse te hebben gewoon door blijven praten? sorry maar dat heeft niks met leuk meer te maken vind ik.
Nee maar ik heb het toch ook niet over die telefoontjes? Het topic gaat toch over de kruidvatdoos of lees ik nou verkeerd?
ja maar doordat kruitvat de gegevens doorverkoopt aan bedrijven zit jij dus onderhand iedere dag aan de telefoon met callcenters