Hallo meiden Ik heb een quinny buz gehaald, en bij het inklappen hoor ik een harde klik. De verkoopster in de winkel zei dat dat normaal was. Mijn zus heeft nu dezelfde en zij hoort helemaal geen klik, en zegt dat ik terug naar de winkel moet gaan,, want die klik hoort helemaal niet. Wie heeft er ook een quinny buzz, en hoor je een klik bij het inklappen?
hier geen klik bij het inklappen tenminste als je doet zoals het moet hoor je geen klik maar als je de ene niet goed geschoven hebt of ze beide niet goed indrukt dan hoor je idd die klik dat betekend dat je iets niet goed doet
Bedanktttt dames Ik zal het nog een paar keer goed proberen. Ik kan er nauwelijks bij met mijn korte armen, ik moet er echt helemaal overheen hangen. Zal mijn man vragen om het te proberen. en anders terug naar de winkel
ik heb ook soms dezelfde klik. Ik had precies wat jij had- te korte armpjes haha. Nu ik hem in gebruik heb klikt hij soms wel, soms niet. Heeft idd met het goed indrukken te maken, en ik heb ook het idee dat hij zelf ook wat ' scheef' inklapt soms. Net als de duwstang, die gaat bij mij soms ook scheef en als je het dan helemaal opnieuw doet is hij goed.
Ik doe tegen wordig met inklapen me voeten tegen het voor wiel en dan ga ik er voor staan en dan dieuw ik hem dicht