Ik heb een 'leeg' telefoonnummer ingevuld, dus 000-0000000 en af en toe ons huisnummer, maar die gebruiken we nooit en het toestel is stuk... die kunnen dus bellen tot ze een ons wegen. Verder moet je van goeie huize komen wil je mij iets aansmeren Verder vind ik de dozen die je krijgt heel leuk. Voel me jarig als ik het krijg. Ik heb tot nu toe de Etos doos gehad, die was echt super en de doos van baby-dump, ook erg leuk. Dus so far ben ik heel blij
Moet me bij Dayenne aansluiten, na jarenlang in een in een arm land te hebben gewoond, kan ik uit ervaring spreken dat VEEL mensen maar AL te blij zouden zijn met zo'n gratis pakket omdat ze simpelweg niet het geld hebben om dagelijks te voorzien in de levensbehoefte van hun kind(eren), laat staan van hunzelf. Wees blij met wat gratis spulletjes en geniet ervan en anders, zoals Truusdemier al zei, moet je je er gewoon niet voor opgeven.
Niet zo overdrijven. We zijn heus niet dankbaar hoor, we mogen best klagen, daar zijn we tenslotte Nederlanders voor toch? hahahahahah
Zie je wel... er zit altijd wel iets achter die zogenaamde gratis cadeaus... Ze werken gewoon samen met die bedrijven die je stalken om je iets aan te smeren. Kruidvat ontvangt waarschijnlijk geld of iets dergelijks terug van die bedrijven in ruil voor de telefoonnummers. Ik ga die dozen niet eens aanvragen. Ben heel voorzichtig geworden met het verstrekken van mijn gegevens. En blijkbaar zit er toch al niet veel bijzonders in.
was er ook niet echt blij mee maar schaam me nu wel een beetje...je hebt helemaal gelijk! krijgen is krijgen.
oh nou ja ik vond hem wel leuk hoor, je krijgt hem tenslotte voor niets, dus ja je mag der niet te veel van verwachten en tis toch leuk om iets te krijgen vin dik altijd... heb hem met plezier uitgepakt