Heb zo'n pijn in me bekken sinds een week. Vooral met opstaan en in beweging komen. Alles kraakt ook en omdraaien in bed gaat helemaal niet. Ik heb dit de hele zwangerschap niet gehad. Meer die het pas vanaf deze termijn hebben?
Had ik bij de 1e op de dag dat met 34 weken mijn verlof in ging. Dit duurde maar een week ik denk door indalen kleine verergerd. Ik kon bijna niet opstaan en liep half krom..
Bij mij is het pas vanaf een week of 23-24. Bij mijn 1e nergens last van gehad en bij de 2e kon ik met 9 weken al amper meer lopen Dus het wisselt wanneer het komt opzetten.
Bij mij ook vreselijke pijn gehad. Nu is ze ingedaald en is het anders van pijn. Nog niet fijn maar in ieder geval beter te doen.
Ja ik heb het nu ook veel erger. Doet echt pijn. Ik voel het bij mn schaambot, van voren en van achter ggrr
Ik ben ervoor bij de bekkentherapeut. Dat helpt echt! Ik heb alleen nog ontzettend last van mijn buikbanden 's nachts, daar kunnen ze helaas niks aan doen. Misschien ook een idee voor jou, een bekkentherapeut, voor de laatste weekjes?