Precies, de "hebbedingetjes" misten heeeeeeeel erg in de tas.. Tenzij je folders en fles drinken rekent tot hebbedingetjes. Ik vond de reclame ervoor misleidend, en de tas viel me tegen. Zonde voor mijn 2 euri.. hihihihih
Vond het ook tegenvallen hoor de beurs en de tas.. ALs je echt al een maand of 6 ben en je weet al precies wat je wil is het leuk maar ik ben 12 weken zwanger en liep er een beetje verloren bij.... alles is nog zo pril en ik weet nog niet hoe ik alles aan ga pakken....maar goed leuk om een keer mee te maken en al die hebberige dames te zien met hun trolly´s! hahahaha ergenis nummer 1
hmm wij hebben uiteindelijk wel de kinderwagen er gekocht.. met 15% korting op de totale rekening dus dat was wel heel fijn daar wisten we dan ook aardig goed van wat we wilden (al hebben we natuurlijk ook even bij de concurrenten geshopt en zelfs nog getwijfeld ) maar ik vond die tas eh.. tja vooral de tas was leuk de inhoud was niet heel bijzonder maarja.. de tas heb ik door de dag heen aardig volgestouwd en hield een stuk makkelijker vast dan de kidswereld-tas die we ook hadden gekregen het sap drinken we vast zelf nog wel ergens een keertje op dat is vast niet tot september houdbaar
ik vond die tas ook tegenvallen,er zouden inderdaad "hebbedingetjes" inzitten... en Saskia, jij hebt zeker geen Bugaboo gekocht? Ik wou een Bugaboo kopen daar, maar dat kon niet op de beurs! Wat mij ook opviel, op de negen maanden beurs werd niet gerookt en niet tegen elkaar aan gebotst, terwijl het ook hier heel druk was, Op de huishoudbeurs beukte iedereen tegen je op, en werd er overal gerookt. Ik moest wel op zaterdag, kon niet door de week. maar het was écht zó druk....
ik vond het op de 9maandebeurs wel erg relaxt ja geen rokers. geen geduw en getrek en niet stikdruk huishoudbeurs inderdaad wel en wij hebben een stokke gekocht ook niet bij de stokke stand maar bij een verkoper van kinderwagens die allerlei merken had
Mag je roken dan op de huishoudbeurs....? Logisch dat dat niet gedaan word op de 9 maanden beurs anders zouden er een hoop zwangere dames thuisblijven...gadver daar moet je toch niet aan denken! en indd op de 9 maand beurs was het super relaxed wij waren er al om 10,30 dus we haden heerlijk de ruimte!
volgens mij mag je in de rai standaard overal roken.. behalve op de gangen dus die hebben echt een superafzuiger vond de lucht op de huishoudbeurs ondanks alle rokers ook reuze mee vallen