Wat zit er in het "broodtrommeltje" vandaag?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door RosaLynn, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Hier alleen een 10-uurtje, dat waren vandaag aardbeien en een beker water. Tussen de middag eet hij gezellig thuis (vandaag een bolletje met kaas en bruine boterham met jam).

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Vandaag geen lange dag gehad op het werk, dus had een bak yoghurt mee en bak druiven.
    Bij een lange werkdag neem ik meestal mee:

Tussendoor: Appel, kiwi of ander fruit. Lunch: salade of spelt crackers met mager beleg. Tussendoor: rijstewafels of eierkoek. Soms nog een handje nootjes

Oh en zoontje had een handje druiven in zn bakje en een bolletje goed bezig koekje

3. soeza

soeza Niet meer actief

Dochter van 5:
    Ochtendpauze: pakje appelsap en een sinaasappel
    Lunch: pakje melk, volkoren boterham met worst, krentenbol met boter, stukjes komkommer en cherrytomaatjes

Man:
    6 volkoren boterhammen en een kuipje vleessalade

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze oudste zoon had vandaag een banaan en een beker ranja mee voor de kleine pauze en een volkoren bolletje met bosbessenjam, een plakje ontbijtkoek en een beker melk voor de lunch (continurooster).

Vriend en ik lunchen op het werk. Ik koop mijn lunch in de kantine en bij mijn vriend op het werk betale ze iedere maand een klein bedrag en dan kunnen ze op het werk lunchen; brood, fruit, melk etc.

De jongste heeft vandaag op het KDV gelunchd.

5. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.268
    113
    Je weet dat sommige kinderen een (letterlijk!) levensgevaarlijke reactie kunnen krijgen op alleen maar de geur van pinda(kaas) of het aanraken van iets waar even daarvoor een kind met pindakaas aan zijn handen aan heeft gezeten? Ik vind het een prima maatregel. ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat een ander kind doodgaat omdat die van mij zo nodig pindakaas mee moest. dan eten ze thuis maar pindakaas!

Deel Deze Pagina