Portemonnee Telefoon Sleutels Luier (voor nood plasjes) en doekjes Elastiekje Tampon Mini zonnebrandcrème Water Zonnebril Niet zo veel, hou niet van zooi.
tampons, inleg kruisjes, tig soorten lippenstift/lipgloss, mascara en eyeliner, tasje(s) ( zo'n herbruikbare ) kauwgom, pennen, speelgoed van de kinderen, losgeld, deo, parfum, zakdoeken, flesje water en wat papiertjes.
Zakdoeken Luiers Billen doekjes Deo Rol snoepjes Smint Portret Telefoon Speelgoed boekje Maandverband Deo Sleutels Kraaltjes van een geknapte armband Lippenstift Speen voor geval van nood Dit was het zo uit mijn hoofd mis vast nog wat hihi
Ik heb deze tas: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/babymoov-verzorgingstas-style-bag-zwart-721837 Daarin steekt alles voor mijn zoontje. Voor mezelf heb ik een linnen tas, die past mooi in die verzorgingstas en daar steekt in: - portemonnee - zakdoekjes - gsm - sleutels - tictacjes - gsm en portemonnee van mijn man
Hmmm... even denken... De samenstelling van mijn tas wisselt nogal. Soms zit ie tjokvol en soms is ie zo leeg dat ik 3 keer kijk of ik niks vergeten ben eer ik de deur uit ga. Bij sommige lijstjes die ik hier zie denk ik 'mijn hemel, waarom heb je zoveel zooi nodig!" Ik heb persoonlijk nooit make up bij me. Totaal niet nodig, de zooi die ik gebruik is allemaal lang-houdend, dus hoef toch nooit wat bij te werken. Wat zit er wel in: Sleutels (+ reservesleutel in mijn portemonnee) Portemonnee Pasjes-mapje. Pillendoosje met noodmedicatie Medische papieren (die nodig zijn voor afspraken, anders raak ik ze kwijt of vergeet ze) Reservesleutel van de auto Opvouwbaar tasje x2 Telefoon Brillenkoker met (Zonne)bril Dat was het wel ongeveer dacht ik zo.....
Handcreme Portemonnee Sleutels en autosleutel Maandverband en tampons Lippenstift Rondslingerende oude bonnetjes en visitekaartjes.. Word weer eens tijd om dat op te ruimen
Dat varieert van waar ik heen ga. Een boodschapje doen is alleen met telefoon en portemonnee, maar naar werk heb ik ongeveer dit bij mij: Portemonnee Sleutels Pasje van werk Agenda Telefoon privé Telefoon werk Pennen Tampons Ibuprofen Allergie tabletjes Soms Azaron tegen muggen Make up Doosje met lenzen spullen Zonnebril Soms klein flesje zonnebrand voor lunchpauze (verbrand nogal snel) Haarelastiekje Kauwgom En veeeeel losse bonnetjes etc. Een keer per maand leeg ik de tas helemaal en ruim ik alles netjes op.
Agenda Camera Portemonnee Sleutels Zonnebril Foundation, poeder, mascara en eyeliner Deodorant en parfumflesjes die bijna leeg zijn Opvoudbare boodschappentas Maandverband Luier en pakje doekjes Tig elastiekjes en knipjes voor dochter Hmm, nu snap ik waarom het zo zwaar is
Iphone Pen Tampons Make Up tasje Fles water Portemonnee Parfum Deodorant Elastiekjes Handcreme Rommel Rommel....
Agenda Sleutels Rijbewijs Pinpassen Nog meer pasjes... 😖 Reader om geld over te maken Speen Luiers Billen doekjes Fles Nutrilon voor de zekerheid.. Maandverband Telefoon Oplader Klein geld Rennies voor manlief Plastic tasje Kruimels Kruimels Kruimels...
Hahahaha ik bedenk me net dat ik nog steeds 2 tampons in mijn tas heb zitten, en dat terwijl ik al bijna 3 maanden zwanger ben