paracetamollen voor jong en oud. zetpillen en tabletten haha. Hoestdrank voor jong en oud Neusspray voor ieder gezindlid 1. Antibiotica voor Daan standaard aanwezig zowel drank als druppelvorm. batterijen luuf dampo mijn medicatie plijsters pincetten termometer voor ieder gezindlid 1. ORS voor kinders en voor ons alcohol betadine o ja pleister snoepjes haha melatonine alle spullen voor de watterpokken VSM Betadine enz. Keelsiroop tragitol pleisterspray veel te veel
Paracetamol Sumitriptan *tegen migraine* Pleisters Paar verbandjes oa drukverband schaar pilletjes tegen diarree keelpastiles spierbalsem flesje alcohol Thermometer Niet zo mega veel dus
Bij ons: paracetamol zetpillen voor de kinderen pleisters verband alcohol luuf norrit hooikoorts tabletten(gebruik ik soms) blauwe plekken zalf
Paracetamol en sinaspril pleisters luuf bepanthen zalf en creme sudocreme strepsils hoestdrank neusspray thyrax ( schildklierhormoon ) zaldiar ( pijnstillers ) norit spierbalsem Verder nog een hele doos met van alles en nog wat maar ook nog spul erin van net na de bevalling dus ijzertabletten enz. moet ik nog eens een keer wegbrengen naar de apotheek
ik heb het in een la liggen maar daar zit in paracetamol pleisters vsm druppels voor Emma als ze last van tandjes heeft) Rennie vaseline (voor Emma) zalf voor eczeem Emma Sterilon Trachitol Neusspray verder nu gelukkig niks
Alleen paracetamol, Ibuprofen en Naproxen. En dit alleen voor mijn migraine en mijn man zijn rug. Verder gaat alles hier natuurlijk.