Hier: paspoort,beurs, aparte beurs met pasjes en id's van de kinderen,(makkelijk wisselen als man met ze op pad is) pleisters, zakdoeken, mijn astmamedicatie,keelsnoepjes,kleine zaklamp,handalcohol, naamketingen van de kinderen, klein flesje parfum,maandverband, lippenstift en dextro. Soms zit er ook iets van liga in maar meestal ligt dat samen met wat drinken onder in de kinderwagen.
Ooohhh ik vergeet het allerbelangrijkste: 2 opvouw tasjes van de zeeman. Want biets zo handig als 2 tassen in een tas bij je te hebben aangezien mijn normale tas zoals tr lezen valt te weinig plek heeft
Euh OK.... Schroevendraaier + en - tork Inbussleutel set Zakmes Paar bouten en moeren Keycord met sleutels Mobiel Schaar Rol medical tape Zakdoekjes Paracetamol Agenda pennen Usb stick, SD kaartjes Dat was het gok ik
Teveel! Notitieboek, agenda, portemonnee, sleutels, werksleutels, maandverband, pennen, klein blikje vaseline, tampons, maandverband, papieren van het werk, stiekjes, muntgeld en bonnetjes
Portemonnee Tampons Luier Billendoekjes Zakdoeken Dopper Haar Elastiek voor mezelf Haar elastiek voor C Een mes die moet eruit.. Agenda Geen troep momenteel want heb em net opgeruimd maar ben schijnbaar het mes vergeten
Als ik samen met mijn dochter ben (en we gaan lang weg) neem ik wel een tas mee. Inhoud is momenteel: • luier & billendoekjes • weer & wind creme • flesje water van dochter • liga & klein zakje soepstengels • leeg bakje voor worteltjes • opvouwbare tas • mini portemonnee met pinpasje, rijbewijs • sleutels • telefoon Als ik alleen ben gaat mijn telefoon, portemonnee en sleutels mee in mijn jaszak.
Best wel normale dingen hier: Pennen Agenda Portemonnee Sleutels Telefoon Oplader van telefoon Oordopjes van telefoon Tasjes Notitieboekje Lippenstift Maandverbandje en tampon Stukjes playmobil Oud bonnetje Boodschappenlijstje Muntje karretje AH Veiligheidsspeld Haarspeldje HaarElastiekje Oude bioscoopkaartjes Voetbalplaatjes van de AH Wat een hoop spul, en dan is dit uit mn kleine handtasje
Hahaha, mooie spullen heb je bij je altijd handig om iets te kunnen repareren met schroevendraaiers en een paar moeren en bouten.
Hahaha ja.... Werk in de gehandicaptenzorg Zo vaak zit er wat los aan een fiets rolstoel rollator etc... Dat gereedschap maar standaard in tas heb zitten
Veel te veel troep in de zin van bonnetjes, elastiekjes,. Maar doorgaans eigenlijk alleen mijn portemonnee, mobiel, eventueel sleutels, zakdoekjes, een luier, luierdoekjes, een tasje, van wel een kapot koekje, flesje water, paracetamol.
Los geld Labello Tampons en maandverband Paracetamols Pleisters Pennen/kapotte pennen Bonnetjes Lippenstift Elastiekje Ga hem meteen opruimen
Ik verwissel vaak van tas dus de zooi valt mee. Die ik nu gebruik . Portomonee, telefoon, sleutels, oordopjes, tampons, paracetamol, pennen, elastiekjes, lippenstift en lipgloss, bonnetje Kruidvat, muntjes winkelwagentje, kauwgom en een tasje
Portemonnee, telefoon, opvouwbare tas, lipbalsem, zakdoekjes, lading bonnetjes, rolletje snoepjes die ik vervolgens altijd vergeet en onze knul er ook niet aan denkt en uiteindelijk los in de tas ligt. Doosje pepermuntjes, als je pech hebt een keer niet goed dicht doet en vervolgens ook los in de tas ligt.
Ik heb zowat bij elke outfit een andere tas, dus heel rommelig wordt het nooit. Standaard als ik weg ga zit mijn mobiel er in, portemonnee, zonnebril, purol lippenbalsum, een lippenstift and that's it.
Portomonee (pasjes geld) En een etui voor shag. En oordopjes pen en losse papiertjes. Pas net dus. En de csluitels en tempo in mijn jas.
Mijn handtas gaat alleen mee naar mijn werk, voor de rest heb ik een klein handtasje waar mijn portomonee, sleutels, telefoon, zakdoekjes en kauwgom inzit. In mijn grote zit (schaam, schaam) - 2 portomonees (why????) - opvouwbaar tasje - deo - handgel - handcreme - vallen stoten creme - pleisters - pcm - aansteker - kauwgum - smint - evergreen - lipgloss - blarenpleisters - een tijdschrijft - zonnebril - zakdoekjes - pen - elastiekjes - heel veel bonnetjes en briefjes Man, man wat een bende
overigens zeg ik hier wel dat mijn handtas hééééél overzichtelijk is en dat is ook echt waar. Maar de rest van de dingen die anderen in hun handtas hebben liggen verspreid door mijn auto : handcreme, pennen, bonnetjes, deo, lipstick, tankpas, spaarzegels en nog veel meer troep.....