Agenda Koptelefoon Pen Maandverband (maar alleen als ik het nodig heb) Sleutels Opvouwbaar zakje voor boodschappen Haalborstel Portemonnee Momenteel geen steentjes of kastanjes ofzo maar dat komt ook regelmatig voor.
Portemonnee Deo Parfum Ventolin Huissleutels Huissleutels van m'n zus Sleutel van werkkluisje Handschoenen Tampons Zakdoekjes Oordopjes Een hoop bonnetjes Opvouwbare tasjes Kauwgom Pleisters Pennen Elastiekjes Kruimels
Portemonnee, lippenstift, telefoon en sleutels. Ik draag altijd hele kleine tasjes dus meer als dit past er ook niet in. Ideaal want ik hou absoluut niet van die gore tassen vol met troep en viezigheid. Een klein tasje blijft altijd opgeruimd
Deo, parfum, maandverband, schoon ondergoed, labello, handcreme, keelsnoepjes, kauwgom, koekjes, ziekenhuis kaarten, tig bonnetjes, zakdoeken, wc hygiëne doekjes, portomonnee, pennen, telefoon oplader.
Portemonnee Bonnetjes Losse kaartjes Kleingeld Lucifers Oordoppen Stenen Vastgeplakte snoepjes Bierdopje Pasjeshouder met pasjes Deo Fles water 2 vouwtasjes Potlood Pen Maandverband Fluitje Zand Rommel dus
Zo hey even nadenken Portemonnee Telefoon Zonnebril Doosje PCM Maandverband en tampons Pen Oogpotlood Lippenbalsem Oordopjes Sleutels Boodschappentasje Neusspray Elleboog brace (mag ik er wel weer uitgooien) En losse bonnetjes enz. Oh ja en nog een doosje met maisvingers voor jongste dochter Kan echt niet zonder mijn tas.
Portemonnee, sleutels, elastiekjes, pen, etuitje met lippenstift/deo/tampons/pleisters etc., extra tasje voor als ik per ongeluk in een winkel beland en iets koop, vaak mijn oplaadkabel en straks toch maar weer een papieren agenda
Portomonee Lipgloss Schuifspeldjes Bonnen Tampons Telefoon Vuilniskaart Brief van School Snoepje voor zoon Waterflesje