Ik heb ook een bon gehad om zelf wat uit te kiezen. Het zijn 2 boeken geworden. 1 voor mezelf en de gorgels voor mijn zoon @Mimi91
Wij hebben dit jaar weer een tinteling gekregen. Een bon waar je op een website van alles voor kunt uitzoeken. Erg breed assortiment maar ik weet nooit wat ik moet kiezen! Ga ik voor het keukenspul waar we nog lang iets aan hebben (of niet omdat het zo kapot is) of kies ik iets voor mezelf zoals een rituals pakket of ga ik voor een bon voor een uitje of etentje. Erg lastig!
Ik moest erg lachen om het kerstpakket van mijn man. Hij mocht een thema kiezen en koos voor: sport en activiteit. Wat zat er in? Chocola, pretzels, chips, kaas, zoutjes, nog meer chocola, popcorn en snaai. Met sportafbeeldingen op de verpakking. Ohja en een frisbee
Ik krijg hem deze week Man heeft een bon van bol.com En een sfeerpakket met oa Opvouwbare tas Draadtafeltje met houten blad Waxinelichthouder Kaarsjes Slagroom Bakpakket appeltaart Bakpakket brood Spekjes Chocolade Druivensap Kruidenkaas 2 dubbelwandige theeglazen Thee Nootjes Chips
Wij hadden een kerstmarkt met kraampjes van lokale ondernemers (allemaal klanten), waarbij we voor een bepaald bedrag zelf konden shoppen. Erg leuk! Klein flesje champagne, handgemaakte bonbons, een portemonneetje en een verjaardagskalender uitgezocht.
Ik krijg zelf geen kerstpakket omdat ik tbm ben om voor onze zorgkinderen te zorgen. Wel krijg ik een mantelzorgcompliment van de gemeente waar ik woon, ben ik ontzettend blij mee!
Ik heb een enveloppe gekregen. Diabloman kreeg een hoodie, een bluetooth headphone en een Keezel van zijn werk.
Zo jaloers op al jullie kerstpaketten zeg! Wat moet dat heerlijk zijn om een blijk van waardering te krijgen.
Je kunt ook iets leuks doen voor jezelf als kerstpakket? Ik ben ZZPer en koop elk jaar iets voor mezelf als kerstpakket. Dit jaar een workshop die ik al een tijdje wilde volgen.
Moet het nog ophalen. I.v.m verlof. Maar we krijgen wel altijd leuke dingen wat we allemaal leuk vinden. Zoals vorig jaar hadden we allemaal een mooie dikke trui en jas voor buiten van Engelbert Strauss gekregen. Wat ik wel altijd doe elk jaar weer. Is meerdere kerstpakketten maken met de extra's omdat mijn man veel overuren draait. En dat is een soort traditie geworden. Wel flauw dat sommige helemaal geen (al is het klein) waardering krijgen.
Nee... ik vind dat de blijk van waardering van mijn werkgever uit moet komen. Ik werk daar al ruim 11 jaar, voor 40 upw. Naar mijn gevoel horen zij iets voor mij/ons te doen ipv alleen maar te verwachten dat we overwerken in deze periode Het bedrijf maakt miljarden omzet per jaar, dus om het geld hoeven ze het niet te doen
Ik werk sinds 3 weken bij big bazar en heb vanmorgen de kadobon gekregeen twv 35 euro om in de winkel te besteden. Ik vind t oog erg leuk v
Een bon waarmee we via een website zelf iets mogen uitkiezen, uit een selectie cadeaus. Ik heb voor een vintage koeltas gekozen.
Ik kreeg een tinteling, en heb voor een ritualspakket gekozen (happy buddha) Mijn vriend een voedselpakket, ook erg leuk vinden wij altijd!
Oh ik dacht dat je tbm of zzper was oid Maar vanuit een bedrijf zou je inderdaad wel iets mogen verwachten! Ik kreeg vorig jaar zelf van de organisatie waar ik nog maart kort vrijwilligerswerk deed een goed gevuld kerstpakket, dus voor een betaalde functie is het wel vreemd als je helemaal niks krijgt. Organiseren ze ook geen kerstfeest oid?
Dit jaar een sporttas gekregen met het logo van de winkel. Wel een leuk idee, maar vorig jaar was hij beter. Mijn man krijgt vaak een voedselpakket gaan eerst altijd uiteten met het team en daarna de pakketten. Verwacht die van hem donderdag.
Ik heb vanmorgen een Etos tasje gekregen met allemaal lekkere douche spulletjes. Mijn partner kreeg vorig jaar een vest, en dit jaar niks.
- fles biologische appelsap - 2 glazen - bio volkoren crackers - bio appeltaart meel - zoute sticks - zak drop - zak snoepjes - zakje koekjes - borrelnootjes - bakje kaas dip spul - zak biologische chips - zo'n oplaadstation/accu ding voor telefoon of tablet - grote rugzak - kerstkaart met een hoop geslijm en blablabla