Een dinerbon in bij een restaurant die klant is van de bakkerij waar ik werk. Super leuk maar het is een verrassingsmenu en dat staat wel wel een beetje tegen. Vriend krijgt altijd een extra maand.
Ik denk niet dat we nog een kerstpakket krijgen.... Zijn afgelopen vrijdag met het hele team bij Pandora geweest in Hilversum! Was erg leuk, en lekker
Ik: een cadeaubon (voor allerlei groene producten) en twee flessen wijn (die flessen wijn geef ik altijd door, want ik lust geen wijn ). Mijn man: een cadeaubon (voor een site waar je uit een flink aantal producten iets kon kiezen; we hebben een airfryer uitgekozen).
Een cadeaubon. Ik heb de medisana vernevelaar uitgekozen. Net iets te duur om zo maar te kopen maar twijfelde al langere tijd over iets soortgelijks. Hopelijk is t wat
Herkenbaar hoor. Wij krijgen ook niets. Terwijl de werkgever steeds meer voor minder verwacht. Niks geen waardering.
Wij kregen een pakket met allemaal lekkere dingen: Chocolade, Chips, olijfolie, toastjes, enzovoort. En een goede stevige laptoprugtas. En we hebben altijd alles x2 want man werkt voor dezelfde werkgever maar andere locatie.
Wij krijgen wel waardering. Maar het cvb vindt het rond krijgen van de begroting belangrijker, wat ik wel begrijp. Maar stiekem is zo’n pakket wel leuk. Ik houd van verrassingen.
Gelukkig krijg ik die blijk van waardering vaker. Niet dat ik een kerstpakket niet leuk vind. Maar als dat de enige manier zou zijn waarop mijn werkgever (die ik persoonlijk niet eens ken ivm de grootte van de organisatie) liet weten dat hij mij waardeerde, dan had ik toch ook wel achter mijn oren gaan krabben. Ik vind het veel fijner dat mijn direct leidinggevende en collega's dat gedurende het jaar zo nu en dan laten blijken. Liever dat en dan geen kerstpakket dan dat niet en wel een kerstpakket.
Ik heb zelf alleen in BE gewerkt, ben dus niet bekend met kerstpakketten. Maar ben een beetje verbaasd, is dit wat een eindejaarsbonus in NL is? Edit: heb het al opgezocht
Ik ben ZZPer, maar kreeg vandaag wel van een van mij opdrachtgevers (soort van vaste werkplek) een bol.com bon en eerder al van andere opdrachtgevers een kistje wijn (rood/wit) en een sinterklaaspresentje. Heel fijn als je gewaardeerd wordt! Ik trakteer mezelf op een middagje extra opvang en shoppen zonder kinderen!
Wij verdelen onder het personeel de wijn, chocolade, koekjes, etc. die we ontvangen van onze klanten. Verder ontvang ik geen kerstpakket dit jaar maar een mooi geldbedrag om zelf iets te kopen en een maandsalaris extra. Die extra maand is niet vanzelfsprekkend, het kan net zo goed een kerstpakket zijn. Het is of een kerstpakket of een eindejaarsbonus. Maar om eerlijk te zijn, geef mij liever dat geld maar
Ik heb gekregen - een soort van grote gloeilamp met lichtjes erin - geurstokjes - douchegel - handgel - champagne fles maar dan zonder alcohol - chocolaatjes - een handdoek Leuk pakket, alles in de kleuren goud met wit. Mijn man had een tinteling ter waarde van 35 euro en heeft een bon van bol.com gekozen.
hier een pakket met een soort groot dienblad, allerlei hapjes en zoutjes enzo voor oud en nieuw, flesje alcoholvrije champagne. Ben erg blij dat er even een kleinigheidje uitgedeeld wordt! We hadden ook een kerstborrel, en er waren best wel veel collega’s dit is niet ieder jaar zo. Dus dat was leuk!
wij zitten dit jaar royaal... - vvvbon(mijn werk) - leuk pakket; lekkere en tegelijkertijd ook bruikbare (maar iets luxer dan we normaal hebben) spullen met een leuk boek (werk man) - pakket met allerlei levensmiddelen (klant van mijn werk) - pakket met biologische producten en een spel We genieten er echt van. Zo leuk, om zo'n pakket samen open te maken!
Ik niets. Mijn man kreeg vorig jaar een reiskoffer met logo van bedrijf gevuld met etenswaren en een grote kalender van het bedrijf. Morgen kan hij die van dit jaar halen....Ben benieuwd