Ze hoort er al helemaal bij!

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind het altijd heel erg leuk om te shoppen voor kerstcadeautjes, staat ook zo gezellig onder de kerstboom al die mooie ingepakte pakjes. Dus gisteren met mijn schoonzusje naar de stad en heel gezellig gewinkeld. Was redelijk verbaasd over het feit dat ik zo snel geslaagd was voor iedereen, normaal gesproken weet ik nooit wat ik moet kopen.

Nadat we allebei klaar waren zijn we gezellig warme chocolademelk met slagroom gaan drinken en zat ik dus heel vrolijk op te sommen wat ik voor iedereen gekocht had. "voor papa heb ik dit gekocht, voor mam dat, voor mn broertje zus, voor mn nichtje zo en voor jou zeg ik lekker niet"...Daarna was ik ff stil en toen.."verrek! Heb voor iedereen wat gekocht behalve voor mijn eigen kleine meid!". Ze is er dan nog wel niet maar toch hoort ze er na mij gevoel al helemaal bij. Dus heb ik hele leuke schattige iniminie kleertjes voor haar gekocht en thuis met heel veel zorg en liefde ingepakt en onder de kerstboom gelegd.
    Dit jaar zal ik dus nog haar cadeautje moeten uitpakken maar als alles goed blijft gaan kan ze het volgend jaar zelf doen!

Sommigen zouden het misschien onzin vinden, maar ik dus totaal niet! :) Is voor mij persoonlijk een manier om tegen haar te zeggen...lieverd, mama houdt nu al heel veel van je en is ontzettend dankbaar voor het feit dat je in haar buik groeit en nu al deel uitmaakt van haar leven!

Dus ja, ook voor mijn meisje dit jaar al een cadeautje onder de kerstboom! :D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuk toch om al een cadeautje te hebben voor de baby. Ik was vorig jaar minder ver dan jou en toch had ik cadeautjes met sinterklaas voor de baby.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Met Sinterklaas hebben wij de ongeboren spruit van broerlief ook verwend hoor!
    Tuurlijk horen ze erbij!
    Fijne feestdagen!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik vind het helemaal niet raar hoor. Vorrig jaar met sinterklaas ging ik met een koffebak vol naar huis vol speelgoed en kleding terwijl Daantje het nog lekker warm had bij me.

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    O wat zou ik dat ook graag willen doen... :cry:

Heel veel plezier deze kerst, en ik begrijp je
    helemaal....

LIEFS nony

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Oh, ik vind het niet helemaal niet gek hoor. Wij zongen zelfs elke zondag even 'er is er een jarig', omdat ze dan weer een week ouder was, toen ze nog in de buik zat. Haar verweekdag i.p.v. verjaardag.
    Nony, ik hoop dat 2008 voor jou een mooi jaar wordt en je dit ook allemaal kan doen!

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hey nony :( .. kan me heel goed voorstellen dat je dat ook graag zou willen. Kan nu wel zeggen dat je dat vast wel een keer mee zult maken maar ja, op zulke woorden zit je dan natuurlijk niet te wachten. Wat ik wel kan doen is je oprecht heeeeele fijne feestdagen wensen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2008!

Liefs Jessy

8. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Wij hebben ook kadootjes gekocht voor onder boom.

onze spuit is nu 21 weken en ik vind het leuk om al kadootjes voor te kopen. Dus we hebben kleertjes voor onder de boom.

Met sinterklaas zijn we ook al verwend, met speeltjes en flesjes. :D

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Met Sinterklaas hebben we van mijn moeder en m'n zusje al cadeautjes gekregen voor de kleine en ik weet dat mijn schoonmoeder ook al een paar dingetjes gekocht heeft voor de Kerst! Dus ook ik vind het helemaal niet vreemd :) Heb ook nog overwogen om zelf een paar dingetjes in te pakken die we de afgelopen weken gekocht hebben, maar aangezien ik die dan toch zelf weer uitpak (én we alles al lang en breed uigebreid geshowd hebben aan de hele familie :p), zag ik daar niet zo'n meerwaarde in.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik weet zeker dat er straks onder de boom vanalles ligt van de tantes en oma en opa. :D
    Zelf koop ik vanalles tussen door, maar vind het zeker niet gek dat je zelf een kadootje er onder gelegd hebt!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ze hoort er ook al helemaal bij! Vind het helemaal niet gek! Vorig jaar lagen er ook kadootjes onder de boom zowel hier als bij opa en oma voor toen de baby in mijn buikje! :D Geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina