Wat zit er in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamary, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mamary, geen idee! ik zal het nog laten weten :D

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Helaas een kerstpakket zit er dit jaar niet in.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn man had vorig jaar ook zo'n zelfuitkiespakketopinternet.
    Ging ook met een code..dan zie je alleen waar je uit kan kiezen zeg maar.

Nu heb ik verlof...dus ik zal eens mailen wanneer mijn pakketje klaarstaat ;)
    Manlief werkt bij een ander bedrijf..dus we zullen zien.

Loeki2:
    Ben wel heel benieuwd welk logo er op jouw lijktas staat ;)

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik krijg nooit een kerstpakket, ook niet bij het vorige bedrijf waar ik werkte. Nu werk ik al een tijd ergens anders, en daar krijgen de fulltimers een bonus van 500 euro, en de parttimers ongeveer de helft.

Mannetje krijgt wel altijd een leuk kerstpakket, ben benieuwd hoe hij er dit jaar uitziet. En met zijn werk gaan we altijd een week voor de kerst iets leuks doen en uit eten. Dit jaar wordt het karten en gaan we eten in het nieuwe restaurant van Herman den Blijker.

Wat er in zijn pakket zit, laat ik nog wel weten.

Groetjes,
    Elvira

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wij krijgen altijd een kerstpakket waar je helemaal niks aan hebt :(
    Vorig jaar zat er zelfs een flesje water in dat we meteen weg moesten gooien omdat er bacterieen inzaten!
    Lekker dan :)

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

mijn man had kadoklikken , ik weet het nog niet

7. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland

haaaahahahahah... flesje water met bactierien.. hoe verzinnen ze het..

8. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    vorig jaar kregen we een kerstbrood

en hadden we een kerstonbijtje met collegas maar geen pakket

9. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij krijgen ons pakket vanmiddag,maar weet wel dat het onderwerp hihg thee is dus er zal van alles in zitten wat met thee te maken heeft.
    En met sinterklaas hadden we 40 euro gehad en dan krijgen we ook nog een eindjaarsuitkering...
    al met al hoef ik niet te mopperen

10. Wij krijgen vvv bonnen twv 75 euro! Altijd leuk! Ga er altijd kleding van kopen! Tis ook nog eens uitverkoop! Nog leuker! ;)

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier worden de kerstpakketten volgende week donderdag uitgedeeld bij het kerstfeest 's avonds. Alleen is m'n mannetje dan jarig, dus ik zal wel tot na de kerst moeten wachten voor ik het pakket daadwerkelijk mee kan nemen!

Ben wel benieuwd wanneer ik het kerstpakket van m'n werkgever krijg (werk voor een detacheringsbureau en het bedrijf waar ik nu gedetacheerd zit geeft ook kerstpakketten aan externen, dus da's wel heel netjes!). Vorig jaar had m'n werkgever radiografisch bestuurbare helikopters als kerstpakket :p (het is een IT-organisatie ;))

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier een "spaans" pakket, met olijvenschaaltjes en tapas dingen. nu houd ik daar niet zo van dus dat gaat lekker naar mijn moeder!

Mijn vriend heeft een eindejaarsuitkering gehad van ruim 600 euro, en de 22e heeft hij een kerstbrunch en dan word zijn kerstpakket uitgereikt. Ben benieuwd!

13. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik ben blij! Gisteren een feestavond gehad, compleet verzorgd met diner. Als kerstcadeau een digitale fotolijst (waar je ook muziek uit zou moeten kunnen krijgen, maar hoe, daar ben ik nog niet uit ;) ) en 600 euro handje contantje!

14. ProudMum

dat zijn leuke dingen yake!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik krijg een kerstgratificatie en mijn man mag via een boekje zelf iets uitzoeken.

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Inderdaad! Het komt me erg goed uit, zo met de baby op komst! In ieder geval wil ik er een klein tv-tje van kopen voor op de slaapkamer, lijkt me namelijk erg prettig tijdens de kraamperiode! En ik leg ook wat apart voor het ticket van mijn schoonmoeder die voor 3 maanden zal overkomen als ik weer moet werken na mijn verlof.

17. ProudMum

dat zijn iig goede bestedingen

18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    :oops: 500 euro :oops:

Krijgen we elk jaar! :D :D

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wij krijgen een uitje aangeboden op zondag de 23e, we zijn een nieuw geformeerd team dus waarschijnlijk zal het ook wel iets met teambuilding te maken hebben. Het is van 13.00 uur tot 19.00 uur, ben wel heel erg benieuwd.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

kerstpakket komt nog en een bonus van zo'n 800 a 900 eurie :) heb nix te klagen zie ik dus al :)

Deel Deze Pagina