jemig...deel hier ff wat rond Ik krijg kusjes van mn dochter ben huismama mijn vriend krijgt al 3x op rij een sportas met vanalles...wel altijd mooie leuke paketten maar die sporttas mogen ze dit jaar wel eens weglaten, stik der in
Wij mochten kiezen uit een wijnpakket of een irischeque (25 euro) met Rituals cadeautje... ik heb natuurlijk voor het laatste gekozen. Volgende week mag mijn vriend met zijn bonnenboekje twv 45 euro bij allerlei kraampjes die op het parkeerterrein staan zelf zijn kerstpakket samenstellen. Alleen is bijna alles wat er staat meer voor vrouwen dan voor mannen dus ik mag lekker mee om voor mezelf dingen uit te zoeken.
De originaliteit is inderdaad ver te zoeken, maar om nou te zeggen "stik der in" ? Vind ik nogal ondankbaar overkomen. Terug on-topic : Ik werk bij een nieuwe werkgever, dus kan het totaal nog niet inschatten. Wel of geen kerstpakket en wat er in zit ? Geen idee nog. Mijn man werkt bij een klein bedrijf en wij gaan altijd met zijn baas, directe collega en vrouwen erbij uit eten en naar de film zo rond de kerst. Reuze gezellig !
volgens mij werd er bedoeld dat ze al genoeg tassen heeft! en niet dat de werkgever er in kan stikken
ik zit al hard tewachten op het pakket van mijn vriend ! vorig jaar had hij zo'n megagroot pakket met vanalles en nog wat !
Ben eens benieuwd wat hubbie dit jaar krijgt! De kerstpaketten zijn over het algemeen wel aardig! Liefs Marjo
Heb al een lekkere winstuitkering gehad en de kerstpakket is nog niet binnen dus dat moeten we nog even afwachten. Groetjes Lover
Ik krijg elk jaar een lekker luchtje met een bodylotion. Dit jaar is het Burberry Britt. Erg lekker vind ik zelf. En we krijgen een kerstbrood. Mijn man krijgt elk jaar een kerstgratificatie en een kerstpakket met een thema. Dit jaar is het Hollands. Er zit een leuke kaasplank met mesjes in, kaas, stroopwafels, boterbabbelaars, koetjesrepen enz.. Ik vind hem zelf erg leuk dit jaar.
Wij hebben ook elk jaar een thema weet nog niet wat het dit jaar is maar als ik jou zo lees mag het voor mij ook Hollands zijn
Hahaha ik rol van me stoel van het lachen, die sport tassen zijn wel je van het geloof ik he Ik krijg hopelijk morgen in de rechtzaal te horen dat mijn ex werkgever mij een behoorlijk bedrag moet gaan betalen Volgende week krijgt mijn man zijn kerstpakket, ben benieuwd wat er in zit. Liefs Mariska
Nijn werkgever verzind steeds iets nieuws! Vorig jaar een supercado. Kregen een inlogcode van bepaalde sites en ik heb er begin deze maand een canvas doek van mijn 3 mannetjes van besteld! 60 bij 60 Die hangt sinds 5 dec te pronken op de schouw! Echt super...( was nog 1 jaar geldig ook) En wij sparen ook altijd op voor een eindejaarsuitkering, gelang je uren.... Manlief niks, maar dat maakt de mijne dubbel goed!
Ok wij hebben al twee kerstpaketten gekregen: 1.) Een snijplank met drie schaaltjes erin en een broodmes. Daarbij een stokbrood, 2 zakjes borrelnootjes en een kaasje. ( Van de vroegere werkgever van mijn man hebben we nog goed contact mee.) 2.) Een grote koeltas met daarin 4 plastic bekers, bakje om ijsjes te maken, jam, rode wijn, autodrop, borrelnootjes, pak toast, pak crackers, thee, koekjes, chocolade enz. enz. de rest weet ik niet meer. ( Deze heeft mijn werkgever gehad van een relatie maar omdat zij al heel veel krijgt mocht ik m hebben.) Verder verwacht ik nog wel een paar flesjes wijn van relaties en mijn man en ik krijgen ook allebei nog een pakket en/of geld van onze werkgever. Dus wij zijn lekker verwend deze maand.
Wij krijgen een bonus .en mijn man heeft een dvd recorder gekregen die mochten ook zelf uitzoeken zeg maar .En volgende week krijgt hij er nog een ..hij werkt voor 2 bedrijven.
Mijn vriend heeft voor zijn kerstpakket een thema uit mogen zoeken op internet, ik denk dat zijn pakket volgende week komt. Ook krijgt hij een bonus uitbetaald, maar hoeveel dat gaat zijn, geen idee. Mijn pakket wordt volgende week thuisbezorgd. Ik wordt wel weer ieder jaar verwend door mijn werkgever. Niet alleen een kerstpakket, maar ik krijg ook een dertiende maand uitbetaald.
IK moet helaas nog even wachten op mijn pakket. DIe krijgen we de week voor kerst uitgedeeld. Over mijn pakket hebben we nooit te klagen, die is altijd erg leuk en uitgebreid. Ben dan ook benieuwd hoe hij er dit jaar uit ziet. Mijn vriend krijgt nooit een kerstpakket, die krijgen een kersdiner ( die hij zelf mag klaarmaken! Hij is kok) Dus we moeten het hebben van mijn werk!
Aanstaande maandag wordt er door mijn werkgever een kerstmarkt georganiseerd. Eerst een buffet en daarna kun je zelf je kerstpakket samenstellen. Op de kerstmarkt staan verschillende ondernemers met een kraampje. Bij binnenkomst krijgen we een envelop met monepolie geld. Vorig jaar zat er 100 euri in en heb ik veel leuke dingen kunnen kopen. Dit jaar andere ondernemers, maar vast weer leuke spulletjes.