Mijn vriend kreeg een inlogcode en wachtwoord en dan mag je iets uitzoeken van ongeveer 50 euro. Wij hebben gekozen voor herinnering op linnen 50 bij 70 cm lekker groot dus. Je krijgt dan een bon van dat bedrijf opgestuurd en dan kan je dus zelf rustig de foto uitkiezen,je hoeft dus niet te haasten.We hopn dat die bon een tijdje geldig is want dan wachten we tot de baby eris en dan kunnen ze samen op de foto! Groetjes allen.
Wij hebben een soort trolley/rugzak gekregen met chocola,nougat, stokbroodjes, spekjes, pastasaus, pasta, pepermunt, vruchtensap, pinda's, knakworstjes en amandelkoekjes. Ben benieuwd wat mn 2e pakket wordt
ik zag ze vandaag al klaar staan op het werk ....het is groen doos met een barok print er op .....ben benieuwd wanneer we ze krijgen ....
heb ook een trollie gekregen met allemaal lekkers.. flesje wijn, koekjes, toastjes, blikje soep.. van alles en nog wat... Op naar de volgende 3.... hihihi
Op me werk alleen een letter gehad. Ze doen er niet aan. Maar omdat ik er werk via een soort van uitzendburo maar dan anders Krijg ik van hun morgen..... Komt ze helemaal brengen top he, dus ben benieuwd wat erin zit! En die van mijn man moet ook nog komen............. Ik vind het geweldig hahahaahah pak ze ook altijd met plzezier uit. Die van mijn man zijn vaak wel leuk. Ik laat nog wel weten of het dit jaar nuttig was....
Helemaal niets Mijn werkgever (zelf in de kleine kinderen) kiest er voor om Sinterklaas te vieren. Leuk dat hij dat dat wil maar ik en vele met mij hebben daar niets aan aangezien het merendeel zonder kinderen/kleine kinderen zit. Gewoon pech dus, had ik maar een kind moeten hebben.... Leuk z'n werkgever maar die keuze maakt hij puur uit eigenbelang aangezien de jaren hier voor (toen waren zijn kinderen nog te klein) wel iets aan de kerst werd gedaan.
nou meiden heb me kerst pakket gehaald dit zat er in een paarse waxine houder met waxine lichtje spekjes drop pepermunt chips thee mie mie wok kruidenmix limonade siroop chocola wens koekjes houten vierkant puzzel gevulde biscuites snack koekjes ik vond het wel redelijk, ik was wel super blij met mijn kaarshouder en kaars omdat alles paars is dat dus ook paars en mijn woonkamer is ook paars dus dat staat er mooi in mijn woonkamer. deze week krijgt mijn mna ook zijn doos, dus ben benieuwd
Ik krijg geen kerstpakket... zit in een uitkering. Mijn vriend heeft hem vandaag gehad en ik vond het wel leuk. Zat een wok in, met kroepeok, dipsaus, woksauw, wokolie en een chinees gerecht. Een pastaschaal met tonijn, pasta, geraspte kaas, wijnazijn en olijf olie Een grote doos bonbons, en een potje champignons en ananas.
Wij krijgen die van ons morgenavond... moest wel al aan de belasting opgeven hoeveel mijn werkgever ging besteden en hij gaf aan dat het voor 55,00 per stuk was. We krijgen normaal gesproken altijd een leuk pakket. Ik ben dit jaar ook weer heel nieuwsgierig. Ook wel leuk... morgen hebben we een Kerstviering waarbij onze partners ook mogen komen en er eten bij is. Daarna worden de pakketten ook uitgedeeld. Groetjes, Josien
Een kleine doosje met spullen erin die ik nooit zelf zou gaan kopen. Meestal geef ik het weg en als ik het niet weg kan dan gooi ik het weg! maar met sinterklaas krijg ik meestal een cadeau bon van 25 euro. (al een parfumbon, boekenbon, cdbon enz gehad) Nou daar heb ik tenminste wel wat aan!
ik krijg hem denk vandaag... wij kregne vorig jaar een pakket en nog 4 cadea. bonnen er bij van ieder 12,50 Ik werk bij action en daar kan je die bonnen gewoon gebr.iken. Dat was wel lekker...je kan er veel kopen voor weinig geld!
Welk kerstpakket? Mijn werkgever neemt niet eens de moeite om even te bellen dat ik mijn pakket op zou kunnen halen.
Dat zou ik wel willen weten, denk dat ze donderdag worden uitgedeeld, maarja, ben nog met verlof. Mijn werkgever geeft altijd 'vage' cadeaus. Wat ik tot nu toe heb gehad: * een videoband (jeuj) * een usb stick * een fles smerige champagne en nog wat stomme dingen
Sorrie dat ik het zeg hoor... maar ik vind dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken... Als je een kerstpakket krijgt, krijg je tenminste iets... Er zijn zoveel mensen die niets krijgen! Vindt je het niet leuk? Geef het dan aan iemand die niets krijgt en er misschien wel blij mee is...
nou ja, de werkgever kan ook iets fatsoenlijks geven, natuurlijk moet je een gegeven paard niet in de bek kijken, maar dan heb ik liever dat hij het geld dat hij besteed aan een stomme videoband doneert aan unicef ofzo... Wat heb ik in hemelsnaam aan een videoband? Mijn man heeft vorig jaar zn kerstpakket niet eens gehaald. Was een of ander ijzer koortje om je kerstkaarten aan te hangen...
Tja misschien moet je dat met je werkgever bespreken! Ik blijf erbij... Er zijn genoeg mensen die niets krijgen en velen daarvan hebben het ook niet breed... Ik vind het op zich een goed idee van je dat ie beter iets kan doneren aan een goed doel... Stel dat eens voor aan hem zou ik zeggen... Als je er ontevreden over bent, kan je er naar mijn mening beter iets aan proberen te doen dan er alleen maar over te klagen...
Ik heb niet direct met hem te maken. Ik werk in het onderwijs. Zitten iets van 20 scholen onder zijn bestuur.