Wat zit er in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamary, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    een doosje met stroopwafels erin, een blik erwtensoep, een unoxworst, een zak spekkies ( snoep ), parikastengels, een kaars,winterthee, speculaas, toastjes met roomkaas erbij.

heerlijke dingen dus :D

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hierzo een itiaanse pakket
    Olijfolie, olijven, gedroogde tomaten (het lijkt erop)
    Soort van toastjes geiten smeerkaas, en een fles water voor bij de wijn.

Niks voor mij, maar een leuk pakket, kan er vast andere mensen blij mee maken.

Mijn man krijgt geen pakket, hun soorten het geld voor het kerst pakket naar een goed doel!
    Wel krijgt hij altijd vve bonnen voor zijn goede inzet!

Op de lokatie waar hij werkt krijgt hij altijd wel een kerstpakket, hij werkt op de vloer van tnt, enheb hier al gelezen dat het een mooi pakket is, dus kan niet wachten :D

3. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hahahahaha, ik heb gisteren van mijn gezin waar ik gastmoeder ben een fles drank gekregen met een alcoholpercentage van 35%. Hahaha, ik zat een paar keer te miepen dat ik een wijntje in het weekend best mis en dat ik als de baby geboren is weer lekker een paar glaasjes alcohol kan drinken. Met die gedachte in mijn achterhoofd kan ik er wel om lachen. :D

Flientje

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hier mogen we zelf iets uitkiezen uit een boekje ofzo..en dat krijg je dan. Staan hele leuke dingen in en je kunt het ook aan een goed doel laten doneren. Leuk dus!

5. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ik heb gisteren me kerstpakket gehad na de kerst bbq. dit zat er allemaal in:

chocolade fontein
    chocolade fontein boekje met tips
    gewone thee
    servetten ( print koffiebonen)
    kersen zonder pit in lichte stroop
    madarijn partjes op lichte stroop
    chocolade drank met toffee smaak
    truffel en walnoot crispy chocolade
    chocolate chip cookies
    belgische bonbons pralines

en dit alles 2 keer me man werkt ook bij de zelfde werkgever vandaar

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mn vriend een grote reistas met allemaal leuke en niet-leuke, handige en niet-handige dingen.
    ik heb m gister gehad tijdens een feestje, het is een twinkeling, dat houdt in dat ik wat mag uitzoeken of geld doneren aan goed doel.

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn vriend heeft vandaag nog een 'kerstpakket' gehad. 200 euro! Nou, daar zijn we errug blij mee :) .

8. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    heb al een trolly met allemaal lekkers gekregen, en van mijn andere werk een broodmandje met toostjes en lekkere kaas en smeerspul erop... en van nog weer eeen andere baas heb ik lekker bonbons gekregen en een beautybehandeling.. en heb strax bij mijn nog weer andere werk kerstborrel + pakket ophalen...

9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou, bij ons is de buit ook binnen! Hihihiih

Mij maakt het over het algemeen niets uit wat er in zit, ik vind het zo leuk om een suprisedoos te krijgen! En ik ben vaak blij met alles! Zo dit jaar ook. Ik heb een heerlijke hapjesdoos gekregen. Wijn, toastjes, kaas, bonbons, en ga zo maar door. Ow ja, en er zaten nog 6 mooie glazen en een wijnkaraf in. En ik kreeg nog een aparte envelop met een half staatslot, daar was ik ook blij mee!
    Mijn man heeft ook een doos gekregen met etenswaar, een kookboek, snijplank, 3 slakommen, een overschaal, en nog wat etenswaar.

Wij mogen dus zeker niet klagen!

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hoeveel banen heb jij joh? :)

11. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994