hai meiden heb ff een vraagje! wij zijn net klaar met verbouwen van ons huisje en vieren 24e bij ons thuis met vrienden. nu komen er dus nog meer mensen maar mijn tafel is te klein en heb verder geen andere tafel, heeft iemand een idee waar ik morgen een simpele goedkope tafel ken halen! of misschien een andere oplossing! alvast bedankt!
grote houten plaat op schagen? marktplaats? behangtafel? grote houten plaat op je eigen tafel zodat ie groter wordt? tafel lenen van vrienden/ buren? een plaat kost niet heel veel, en met een leuk kleed enzo kan je er nog best wat van maken. succes
Gewoon vragen of een van de 'eters' een tafel meeneemt. Doen wij ook altijd, als er hier een verjaardag is staan er 6 verschillende soorten klapstoeltjes in huis die door allerlei familieleden worden meegenomen
Of maak op de tafel die je wel hebt een mooi buffet en maak er een "lopend buffet" van. Mensen zoeken dat vanzelf een plekje en je bent van het probleem te grote tafel in kleine kamer af.
ik zo. gewoon vragen of imand n tafel heeft voor je.... van te voren mss f ophalen zodat je alles wel klaar kan zetten