Wat zit er in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gymgirl, 4 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaireDeLune

    ClaireDeLune Bekend lid

    12 okt 2021
    963
    1.690
    93
    Nederland
    Mijn man heeft een eigen bedrijf, maar na zijn cadeaus met Sinterklaas denk ik laat maar :roflmao::|
    Heb nu een XL kerstpakket bij heyhej.nl besteld. Dat is ook een verrassing en lijkt me een hele leuke webshop. Ben benieuwd.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.954
    8.765
    113
    Wij krijgen hem volgende week.

    Ik krijg hem sinds 2 jaar. Tot nu 1 rituals douche, wat te eten en nog een cadeau in 1 pakket.
    Vorig jaar was het cadeau een zachte deken. Die is zo fijn.
     
  3. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Hier altijd een waardebon te besteden in de winkel ( werk in een supermarkt ) van rond de 45 euro. Heb al gehoord dat het dit jaar meer is :)
    2 jaar geleden tijdens corona kregen we als extra bedankje voor 125 euro aan bonnen.
    Ben er altijd blij mee, scheelt toch weer in de boodschappen of koop er een leuk non-food product voor.
     
  4. Zeebra

    Zeebra Bekend lid

    5 aug 2020
    799
    1.079
    93
    Vrouw
    Werk in de zorg en krijgen altijd een tintelingenbon twv €27,50.

    Mijn man krijgt altijd, een door het bedrijf samengestelde, pakket met leuke en lekkere dingen erin. Tot nu toe alles kunnen gebruiken ervan.
     
  5. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Vandaag heb ik een speculaaspop, geurkaarsen en chocolade letter gekregen. Met t etentje 14 dec krijgen we ook nog een kleinigheidje en met kerst krijgen we ook nog een leuk pakketje. Vorig jaar kregen we een uitgebreid rituals pakket en t jaar ervoor een kadobon van 100 euro om te besteden bij mooi drogist en parfumerie
     
    owly vindt dit leuk.
  6. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.009
    5.151
    113
    Vandaag een mooie chocoladeletter gekregen met praline :)
     
    owly vindt dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn man kreeg afgelopen week een boterletter met kruidnoten, chocola en koekjes.

    Zijn kerstpakket zal volgende week wel komen.
    Dat wissels elk jaar naar meestal een thema pakket.

    daar naast krijgt hij regelmatig een bol.com cadeaubon als bedankje voor het harde werken.
    Krijgt elke werknemer.

    Ik ben thuisblijfmoeder dus zal niks krijgen :p
     
  8. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben werkgever (met man), dus krijg geen pakket. Vind het soms wel jammer dat wij niets krijgen...
    Wel stel ik altijd de kerstpakketten zelf samen. Soms best een uitdaging om er weer goede producten in te doen zonder erg in herhaling te vallen. Maar morgen wil ik alles inpakken en dan is dat (soms tijdrovende) klusje ook weer klaar en kan ik beginnen met de organisatie van de kerstborrel. ;)
     
  9. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.485
    8.332
    113
    Ik zou er ook blij mee zijn, maar wel slim: denk dat je verhoudingsgewijs goedkoper uit bent dan wanneer je iets voor een andere winkel koopt. :roflmao:
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  10. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Dat denk ik ook :roflmao:
    Onze hulpkrachten ( jeugd) vinden het wat minder want die hoeven natuurlijk geen boodschappen te doen.
    Maar volgens mij ruilen sommigen hem gewoon om bij hun moeder :roflmao:
    Of geven ze het kado aan haar ;)
     
    owly vindt dit leuk.
  11. linnim

    linnim Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    2.012
    360
    83
    in nederland
    Wat een super leuk idee en initiatief
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ziet er leuk uit, gs morgen eens met man overleggen
     
    ClaireDeLune vindt dit leuk.
  13. anexis

    anexis Actief lid

    1 okt 2021
    217
    78
    28
    Vrouw
    Mijn man heeft gisteren een speculaaspop en een banketstaaf gekregen.

    Met kerst krijgt hij altijd een traditioneel pakket en een bierpakket. Hij werkt bij een brouwerij.
     
  14. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    905
    1.427
    93
    Vrouw
    Als ik je een tip mag geven: als er een fles wijn oid in het pakket zit, kan je die er beter uithalen en zelf opdrinken. Of weggeven ;)
    Bij de voedselbank mogen ze namelijk geen alcohol mee geven.

    Ik heb er een tijdje vrijwilligerswerk gedaan en er worden ontzettend veel kerstpakketten gedoneerd. Wij pakten die uit en verdeelden alle artikelen. Helaas zat er in bijna elk pakket wel een fles wijn, en die moesten we eruit halen. Aan het eind hadden we een mega kast vol flessen wijn, prosecco en bier. Uiteindelijk kregen de vrijwilligers allemaal een fles mee, maar er bleven er zo nog 40 staan. Heb eigenlijk geen idee wat ze daar uiteindelijk mee hebben gedaan, volgens mij bleef het daar gewoon verstoffen.

    Dus dan kan je die er beter zelf uithalen en een beter leven geven;)
     
    Zeebra, Krv en owly vinden dit leuk.
  15. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Goede tip! Ik vraag het even na. Zelf opdrinken ga ik nu in elk geval even niet doen haha :D
     
  16. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.699
    3.956
    113
    Vrouw
    Iemand in je omgeving dat geld geven met de opdracht om een kerstpakket voor je te kopen :roflmao:?
     
  17. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Wij krijgen de laatste jaren een tinteling t.w.v. ongeveer 30 euro. Er staat dan heel groot op de enveloppe Mijn tinteling ofzo. Ik vraag mij altijd af wat de postbezorger dan denkt, haha.
     
  18. Muis2009

    Muis2009 Bekend lid

    29 jan 2018
    669
    370
    63
    Vrouw
    Met sinterklaas kregen wij een chocoladeletter, altijd leuk. Vandaag een code ontvangen waarmee we een eindejaarsgeschenk kunnen kiezen. Heel eerlijk? Ben best wel teleurgesteld. Keuze is beperkt en er zit niets bij wat mij aanspreekt.... normaalgesproken altijd erg blij geweest met wat ik kreeg (ook bij vorige werkgevers) maar deze keer dus voor het eerst een tegenvaller in al die jaren. Jammer!
     
  19. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Vandaag bonnen gekregen twv 150 euro. Heel blij mee!
    En dan krijgen we onze kerstbon van 45 euro ook nog volgende week :thumup:
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Vandaag toch een pakketje gehad :thumup:
    We hebben aan boord een jongen voor tijdelijk vanwege problematisch gedrag thuis en op school. Bedoeling is dan "resetten" aan boord zodat hij daarna terug naar school ksn/mag.
    Man van die stichting kwam vandaag pakketjr brengen :thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Loufoque, Basisuil, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina