Wat zit er in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gymgirl, 4 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.283
    8.725
    113
    Vrouw
    Ja ik vond dat ook echt jammer toen. Ik had het echt heel heftig. Het werk zelf en de collega's waren superleuk maar de bazin en baas waren euhm apart zeg maar :| Bij jou hadden ze idd wel iets kunnen doen, gewoon iets kleins.

owly vindt dit leuk.
  2. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Hier vandaag ook beide ontvangen. Vriend een envelop en traditioneel pakket. Erg leuk!
    Ik een tas met daarin wat kleine lokale dingetjes. Ik vind hem een beetje tegenvallen, maar dat doet ie elk jaar tot nu toe.Toch erg fijn dat ze er iets aan doen. Dat is pas sinds de pandemie. Voorheen kreeg ik geen kerstpakket oid.
    ik zit al een jaar in de ziektewet, had het niet verwacht. Overigens hebben al mijn collega's hetzelfde gekregen als ik, daar is geen onderscheid in gemaakt.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij kregen vandaag een mail dat ons kerstpakket (of een onderdeel daarvan) in een ingesneeuwde vrachtwagen zit in Kazachstan.....

En dat we dus na oud&nieuw ons pakket krijgen.

Dit moet een grap zijn toch? o_O

Ysabella, MamaChantal, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wij hebben een grote rugzak gekregen die je ook aan de zijkant van je fiets kan hangen als fietstas. Gevuld met allerlei lekkers. Chocolade, popcorn, chips, ice Coffee, toastjes met spul, fles biologische appelsap, snoepjes enz.

Vooral blij met de rugtas. Ik werk in de wijkverpleging en dan veel op pad naar de clienten en dan hebben we vaak toch veel spullen die we mee slepen. Zoals mappen, onze tablet, wondmaterialen enz.
    Collega's waren er ook erg blij mee

Ysabella, Rizzoli, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Hakunapatata

Hakunapatata Actief lid

11 jun 2021
    119
    164
    43
    Vrouw
    Ik een bon van 80 euro, man heeft zijn pakket nog niet gekregen.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Deze heb ik ook gehad! Ook heel blij met de tas, mooie tas! En fijn dat er allemaal biologisch en vegan spul in zit. Normaal deel ik altijd alles uit wat ik zelf niet gebruik, maar ik denk dat ik hier bast wel wat zelf van kan gebuiken. Ik had geen popcorn en ijskoffie trouwens, wel de appelsap, chocolade en chips. Allemaal “duurzaam” spul.

7. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Mijn man had een pakket vol eten en drinken. Wel allemaal dingen die we zelf ook eten, dus erg leuk.
    Ook nog een tas vol cosmetica. Die geven we aan familie die het gebruikt.
    Ik moet nog wachten tot woensdag.

8. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Hier geen kerstpakket, doet het UWV niet aan :D

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Mijn partner kreeg een mega volle a merken vreetbox. De beste die ik tot nu toe heb gezien.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe baan. Weet dus niet wat hier “gebruikelijk” is maar totnu toe niets gehad. Bij mijn vorige baan kreeg ik altijd 300 euro aan vvv bonnen

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    Vanuit de coöperatie een klein doosje met zoetigheid. Beter dan de wijn van eerder :D
    Mijn grote pakket vanuit de maatschap (dat geven we eigenlijk aan onszelf) zal volgende week wel komen.
    Ons geschenk aan onze ondersteuners en de verpleging is een eetpakketje van boerderijproducten. (Ze krijgen ook nog iets vanuit hun werkgever)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ben erg blij met mijn kerstpakket:

Bol.com cadeaukaart van 50 euro
    Dopper isolatie fles
    Kinderchocolade choco balletjes

Samen wel een waarde van 80 euro

owly vindt dit leuk.
  13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wij konden kiezen uit 4 pakketten met cryptische omschrijving.

* Take care of your body
    * Kan jij tegen je verlies?
    * Ciao Buon Appetito
    * Be Active

Man en ik werken bij hetzelfde bedrijf.

Mijn man koos het Ciao Buon Appetito kerstpakket (een traditioneel Italiaans pakket), hier zat o.a. in een grote pizza steen, houten peper- zout set, stenen huisje met lichtje, pasta, pastasaus, Italiaanse koekjes en chocolaatjes, 2 soorten Italiaanse mosterd, rode- en groene pesto, flesje rode wijn, balsamico azijn, olijfolie, Italiaanse ham en een Italiaanse tomaten kaasje.

Ikzelf koos het Take Care of your body pakket en hier zat in: producten van het merk Janzen met shampoo, bodywash, bodylotion, deodorant, handzeep, geurkaars en een toilettas.

Aangezien ik eigen producten gebruik, gaat het pakket naar mijn moeder. Het Italiaanse pakket erg leuk, gebruiken we alles wel van.

Verder nog een Winter Wonder borrel en we krijgen nog een eindejaarsbonus dus prima verwend.

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Wat een leuke pakketten allemaal zeg... Heerlijk altijd.
    Helaas voor mij geen pakket :(

Heb vanmorgen een heel artikel gelezen met linkjes wat bekende winkels voor kerstpakkettem geven... Bijenkorf, Kruidvat, Lidl... Echt leuk om te zien :)

15. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik heb het idee dat mijn collega’s en ik niets krijgen dit jaar. Is wel helemaal in lijn met het nieuwe cao waarin ze ook niets bieden, maar dat is een hele andere discussie :roflmao:

16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    2 traditione pakketten met veel eten.
    Chips, chocolademelk, fudge, koekjes, pannekoeken mix, chocolademelk etc. Beide met een fles appelsap ipv wijn, dus daar waren we allebei heel blij mee (drinken niet). Mijn pakket kon helemaal opgegeten/opgedronken worden, in die van mijn man zat nog een set schaaltjes.

owly vindt dit leuk.
  17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik schrik er van hoe karig sommige kerstpakketten zijn!

Of ik doe het te goed voor ons personeel

18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik ben ZZPer dus verwacht niks, maar kreeg al meerdere presentjes van opdrachtgevers. Vorige week een rituals bon via de post, vandaag een voedselpakketje van de wereldwinkel en ik mag morgen een pakketje ophalen op de school van de kinderen omdat ik in de MR zit. Mijn man heeft voor het eerst in 12 jaar een baas (daarvoor was hij de baas) en dus ook voor het eerst een kerstpakket. Die krijgt hij vrijdag mee...

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb een bon gekregen om online iets uit te zoeken en een chocolade kerstman. Ik heb een weegschaal uitgekozen haha.

owly vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Van man komt ook later ivm een cyberaanval bij de m.a.k.r.o.
    De anderen had ie al gehad een bon wat je op website kan inleveren we gaan er een bon van doen van bol of zalando ofzo

Deel Deze Pagina