Wij hebben een kerstmarkt met allerlei ondernemers om iets uit te zoeken, maar helaas kan ik niet. Het is op mijn vrijedag en mijn dochter heeft kerstfeest en dat gaat voor. Ik kan later wat op een website bestellen, ben benieuwd, maar verwacht er niet teveel van. Doos met wat lekkere dingen ben ik al blij.
Mijn dochter kwam gisteren met 2 pakketten thuis; 1 van haar stageplek en 1 van haar bijbaantje bij Hellofresh dus veel eten en precies ook dingen die wij lekker vinden, verder zaten er een bol kadobon van 20 euro bij, een muts en speaker.
Ik heb gisteren mijn kerstpakket gekregen. Dit jaar een Italiaans pakket. Met pasta, tomatensaus, verschillende kruiden, cappuccino (aanmaak), een mooie (vind ik) aardewerk ovenschaal, op scheplepel en een houder voor je lepel zodat je aanrecht niet vies word. Man heeft net zijn pakket opgehaald. Die moeten we alleen nog uitpakken. Hij heeft vaak wel altijd een leuk pakket.
Ik kreeg van een vriendin een doos met lekkers. Super lief. En genoten van het uitpakken. Morgen krijgt mijn man zijn pakket mee. Die krijgt elk jaar een echt eetpakket met goede spullen, zoals rollade van de slager, kerststol van de bakker etc.
Ons bedrijf is officieel alcoholvrij geworden. Kerstpakket was al jaren zonder alcohol. Werken ook mensen die vanwege geloofsovertuiging of andere reden niet drinken. En sinds dit jaar zijn ook de borrels in huis alcoholvrij. (Meer een gezondheidding). Man kreeg chocola en een bon voor AH. Saai, maar welkom Mijne krijg ik morgen (online webshop met keuzebon)
Hier een Mexicaans thema pakket met allemaal Mexicaanse etenswaren. Prima pakket. Al vond ik vorig jaar leuker met een warm de winter door thema.
Gisteren toch van kantoor een pakket gekregen. Was leuk, niet lekker enige consumptie is fles wijn met 2 glazen, een kerstboomhapjesstandaard, zwemdoek, tas, koeltas, spelletje... echt een pakket wat wel bij dat bedrijf past
Hier ook net gekregen. Leuk,! Een koffie en theepakket met blokjes homemade fudge van een lokaal koffietentje. Een bosje bloemen van keramiek gemaakt door cliënten en een vvv bon (geen idee, staat geen waarde op) Blij met dit leuke pakketje.
Hier altijd een kerstkaart met 50 euro erin. En ik krijg ook altijd een boekenbon van 40 euro. Ik zie hier pakketten voorbij komen waar ik echt niks aan zou hebben, met laptoptassen, schaaltjes, ovenschalen end at soort dingen. Ik zou daar dus niks mee doen. Het leukste kerstpakket komt van mijn vader, de lieverd. Die spaart bij zijn plaatselijke supermarkt altijd voor een kerstboodschappenpakket, 1 voor mij en 1 voor mijn zus.
Voorheen een tintelingvergoeding twv 27,50 zelfs in Corona pandemie, werk in ziekenhuis. Stond toen beschreven dat ze trots waren op onze goede beloning. Had dit jaar geen hoge verwachtingen en was dus oprecht verrast nu een tinteling vergoeding van €50 te hebben gekregen. Heb er een wehkamp bon van besteld. Mijn man krijgt vandaag pakket meestal alles nuttig en lekker. Verder van zakenpartners fles wijn met mooie glazen en een klein pakketje met oa olie, bbq saus en zeezout. Dit jaar dus al goed verwend tot nu toe.
Hier viel alles goed in de smaak Mijn man had een pakket met allemaal lekkers erin (koffiebonen van Simon Lévelt, tapenades, tony chocolonely, lekkere wijn, een fles sap van Schulp, etc.), echt alleen maar dingen die hier wel op gaan . En daarnaast had hij van een klant nog een paar lekkere stukken kaas (prima donna, reypenaer en iets van brandnetelkaas) gekregen en van een leverancier (uit Duitsland) nog een potje "waldhonig", mosterd en vijgenchutney. Daar zijn we ook blij mee Ik kreeg Bol.com bonnen twv 60 euro, leuk verpakt met lekkere koekjes erbij.