* portemonnee * pen * agenda * paraplu * borstel * telefoon * 1 maandverbandje * 2 tampons * nagelvijl * kaugom * deo
Heb net een nieuwe tas dus hij is nu weer netjes... maarja voor hoelang he haha Portomonnee Smint pepermuntjes MP3 speler Labello Lippenbalsem aloe vera Aansteker Normaal gesproken ook mijn mobieltje als k wegga Sigaretten Tasje met maandverband, paracetamollen, ibuprofen (mijn medicijntasje noem k dat altijd haha) Lippenstift Deo
Dit... Meestal een heel overlevingspakket wat betreft de kinderen ( luiers, doekjes, zakdoeken, snoepje, drinken, zetpil, pleisters) Paracetamol en neusspray ook altijd
Pen Portemonnee (al snap ik niet waarom ik dat altijd lege ding meesjouw ) Telefoon Make upjes Intiem tissues Flesje handcleaner Kauwgom En dan komt het: de meuk van mijn lief. Want die ziet mijn tas namelijk als de perfecte mogelijkheid om al zijn meuk mee te nemen. Dat is dan zijn sigaretten, aansteker (en ik rook helemaal niet) en alles wat je kan bedenken. En geloof me, een vent is soms erger dan een vrouw wat spullen betreft alleen mag ik het dragen .
Niets, ik heb namelijk geen tas. Portemonnee, mobiel en sleutels zitten altijd in mijn jaszak en meer heb ik niet nodig.
-Agenda +pen -Portemonnee -Make-up tasje -Kauwgom -Telefoon -Geurtje -Deo -Haarklipje -Sleutels -Handgel
mijn tas is sinds 11weken de luiertas van oillily van mn kids. ik heb daar in een vakje mijn dingen zitten; portemonee, mini deo mij en mn man sleutel en zonnebril.
Eens kijken... portomonee 2 deo's oogdruppels Zakdoekjes vk kaart lippenbalsem zonnebril flesje water
portemonee zakdoekjes pen agenda plastic boodschappen tas aldi potloodje ikea pakje appelsap pakje kaugum slautels
Heb niet altijd een tas bij me, maar zowel dan zit dit er standaard in; - porto - mobiel - elastiekjes - pen en verder weet ik eigenlijk niet Heb dan ook niet echt vaak een tas mee
komtie *portomonee *agenda *pennen *mobiel *borstel *elastiekjes *klemmetje(voor mn haar) *maandverband *kassabonnetjes *sleutels van mn werk *deo *luchtje *kleine paraplu *kauwgom *labello *zonnebril pfff het lijkt wel of ik n koffer heb haha. zo groot is hij niet hoor
Portemonnee sleutels mobiel spiegeltje mini deo agenda pen kauwgom maandverband pcm Als het lekker weer is de zonnebril vaak ook fototoestel Als ik even op pad ga neem ik ook luiers en luierdoekjes voor Julia mee en evt flesje sap en koekje voor de dames
Ik heb geen tas maar een hutkoffer portemonnee migraine pillen kauwgum luiers ( 3 stuks ) luierdoekjes Deodorant sleutels 2 pakjes drinken 2 pakjes koekjes Mobiel Zakdoekjes Pen
Oké ; -agenda -pen -zakdoekjes -kauwgom -losse bonnetjes -notitie boekje -portomonnee -maaltijd vervanger repen (je weet maar nooit) -flesje water -deo -parfum -afspraken kaart gynaecoloog -patieënten stickers vriendlief en mij -sleutels -pasje van mijn werk & sleutel -telefoon oplader -hand alcohol En dan te bedenken dat dit een middelmaat tas is
Portemonnee Kauwgom Pen Agenda Vijl Borstel Sleutels Gsm Deo Lipgloss Cadeaubonnen en een hoop bonnetjes Er zal vast nog meer zooi in zitten