Wat zit er in jouw ziekenhuis vluchtkoffertje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sugarblossom, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Ik moet toch ook maar eens beginnen met mijn tas inpakken...ben nu de kleertjes aan het wassen, als dat klaar is ga ik mijn tas inpakken!

wel handig, zo'n topic hihi!

2. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Ik hoor het inderdaad meer, dat er moeilijk over gedaan wordt. Bij mijn dochter had ik het gewoon aangeboden gekregen van het ziekenhuis waar ik beviel, en deze keer heb ik gelukkig gewoon een receptje van de huisarts gekregen toen ik er om vroeg.

3. Elisa205

Elisa205 Actief lid

Apr 12, 2013
    105
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Opfris spulletjes voor je vriend (tandenborstel en deo) voor als het lang gaat duren.

En haarschuifjes om de pony/lokken uit je gezicht te houden.

4. peelen1981

peelen1981 Actief lid

Jun 15, 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Even een vraagje meiden ben 22 augustus uitgerekend wat zouden jullie mee nemen ?
    Jasje?
    Dekentje?

Heb pakje met lange mouw en romper met korte en lange mouw mee
    Maar vind lastig om in te schatten wat verder mee moet

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Daarom doe ik er ook zo'n celstof matje onder.. Voor als het kraamverband niet genoeg opvangt. Een luier lijkt me niet echt fijn zitten en snel verschuiven

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    #47 SuusD, Jul 8, 2013
    Last edited: Jul 8, 2013
    Ik moet nog even maar ik zag dit topic voorbij gaan en dacht laat ik toch maar mijn vraag stellen
    er staat bij mijn kraamzorglijstje voor ziekenhuis bevalling een badcape en deken maar ik vroeg me af waarom een dekentje? als je de badcape lekker om je kind kan doen volgends mij is de badcape ook nog warmer? En wat voor dekentje dan?
    en abbo

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wow jullie hebben veel al veel opgeschreven. Zal vanavond even alles terug lezen.

9. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Denk ook aan het trouwboekje, die heb je nodig bij het aangeven van je baby. Deze waren wij vorige keer vergeten en toen moest ml een dag later terug naar het ziekenhuis ong 30 minuten rijden. Verder alles al voorbij zien komen wat ook in mijn vluchtkoffertje zit.

10. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Oooohhhh... ik moet echt zó nodig die tas eens in gaan pakken! Lekker op tijd ;) Er staat wel een tas klaar, waar mijn man en ik allebei al eens wat op/naast/bij hebben gesmeten (als in: oh! handig!) maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er nou wel en niet in zit.

Hier wel een paar goede lijstjes al voorbij zien komen... dank dames! Vanavond ga ik het doen. Nu écht! :)

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ik heb een wikkeldoek erin voor de terugreis maar geen badcape, hebben ze in het ziekenhuis.

12. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Hier ook alleen een wikkeldoek (die ook in de Maxi Cosi kan).
    Geen badcape of jasje.

Share This Page