Ik moet toch ook maar eens beginnen met mijn tas inpakken...ben nu de kleertjes aan het wassen, als dat klaar is ga ik mijn tas inpakken! wel handig, zo'n topic hihi!
Ik hoor het inderdaad meer, dat er moeilijk over gedaan wordt. Bij mijn dochter had ik het gewoon aangeboden gekregen van het ziekenhuis waar ik beviel, en deze keer heb ik gelukkig gewoon een receptje van de huisarts gekregen toen ik er om vroeg.
Opfris spulletjes voor je vriend (tandenborstel en deo) voor als het lang gaat duren. En haarschuifjes om de pony/lokken uit je gezicht te houden.
Even een vraagje meiden ben 22 augustus uitgerekend wat zouden jullie mee nemen ? Jasje? Dekentje? Heb pakje met lange mouw en romper met korte en lange mouw mee Maar vind lastig om in te schatten wat verder mee moet
Daarom doe ik er ook zo'n celstof matje onder.. Voor als het kraamverband niet genoeg opvangt. Een luier lijkt me niet echt fijn zitten en snel verschuiven
Ik moet nog even maar ik zag dit topic voorbij gaan en dacht laat ik toch maar mijn vraag stellen er staat bij mijn kraamzorglijstje voor ziekenhuis bevalling een badcape en deken maar ik vroeg me af waarom een dekentje? als je de badcape lekker om je kind kan doen volgends mij is de badcape ook nog warmer? En wat voor dekentje dan? en abbo
Denk ook aan het trouwboekje, die heb je nodig bij het aangeven van je baby. Deze waren wij vorige keer vergeten en toen moest ml een dag later terug naar het ziekenhuis ong 30 minuten rijden. Verder alles al voorbij zien komen wat ook in mijn vluchtkoffertje zit.
Oooohhhh... ik moet echt zó nodig die tas eens in gaan pakken! Lekker op tijd Er staat wel een tas klaar, waar mijn man en ik allebei al eens wat op/naast/bij hebben gesmeten (als in: oh! handig!) maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er nou wel en niet in zit. Hier wel een paar goede lijstjes al voorbij zien komen... dank dames! Vanavond ga ik het doen. Nu écht!