Ik heb mijn doos ook bij de etos opgehaald. Dit zat er bij mij in. allerlei boekjes 2008 kortingsbonnen 2 new born luiers difrax fopspeen zwitsel doekjes zwitsel doosje Klein flesje babylotion
Zou het dan echt zo ander zijn per etos... allerlei boekjes 2008 kortingsbonnen 2 new born luiers zwitsel doekjes + doos om in te doen Klein flesje babylotion
in mijn etos doos zat hetzlefde als bij Girlpower mama. De doos van kruitvat en prenatal heb ik nog niet.
Hoi, Als ik het zo lees ben je meer geld kwijt aan vuilniszakken dan dat je er wat aan hebt! Ik denk dat ik het maar laat zitten deze keer! Een ander telefoonnummer is wel een goed idee! Groetjes Jessica
ik heb ook alle 3 dozen maar geen fruithapjes?van etos en prenatal wel erg leuk en meiden het is gratis en je mag een gegevenpaard nooit in de bek kijken......
Idd, het is gratis, wat je niet kan of wil gebruiken kun je altijd nog weg doen. Tot nu toe was ik altijd tevreden over de dozen, vooral die van Etos en Prenatal (bij mijn 2e zwangerschap heb ik zelfs 3 oproepen gehad, en ook 3x opgehaald ) Kruidvat valt qua inhoud idd iets tegen, en dan heb je natuurlijk wel een gegeven paard maar in mijn beleving leek het meer op een dooie mus In 4 jaar tijd is de inhoud dus nog niet veel aangepast, jammer. Maar nog steeds geld: Gratis is niet duur! Groet van Kiki