Ben op weg naar mijn 35e weeks en moet zeggen dat ik het behoorlijk zat ben! Heb het gevoel dat ik al eeuwen zwanger ben. Mag het al gezegd worden of moet ik nog een paar weekjes wachten voordat ik officieel mag "klagen"? Liefs Jessy (slaat misschien helemaal nergens op zo'n topic maar verveelde me )
Je mag van mij best nu al "klagen" hoor. Ik ben morgen 34 weken en ik ben er ook wel klaar mee nu, haha. Alle kwaaltjes ( veel plassen 's nachts, slecht slapen, zere buiken, zeer bekken/liezen ) mogen wel over zijn en ik heb gewoon al HEEL VEEL zin om mijn kindje te zien...
kop op meid nog even en dan heb je je mooie kindje in je handen! en dan is het alles zo waard geweest! succes grtjes
meid van mij mag je ook klagen hoor. Ik moet nog 10 weken maar vanwege bekkenklachten wil ik stiekem ook klagen, maar durf het nog niet echt.... Maar ik denk dat als ik ook verder ben in de zwangerschap dat ik het ook ga doen. Heerlijk....ik heb al gezegd tegen mijn man dat hij zijn borst maar nat moet maken. Hij de lusten ik de lasten op dat moment dus hij mag ze ook iets dragen.... klaag maar hoor!
Ik begin ook steeds een beetje meer te klagen , en wil zo graaaag dat de tijd wat sneller gaat, eerst zodat ik lekker met verlof kan maar ook omdat ik zoooooo nieuwschierig ben naar de kleine meid!
Hihi ben blij dat ik niet de enige ben. Zal idd blij zijn als die kwaaltjes er niet meer zijn, zal ze ook zeker niet missen maar ik ben ook vooral zo nieuwsgierig naar mijn meisje, hoe ziet ze eruit, op wie lijkt ze, lekker knuffelen en vertroetelen en lekker mee showen! De tijd gaat nu ook opeens heel langzaam terwijl 5,5 week zó om zijn normaal gesproken. En dan zul je net zien dat die van mij ook nog eens besluit om 2 weken te laat te komen, merk tijdens mn zwangerschap dat ze al behoorlijk eigenwijs is
hahaha.... ik denk echt niet dat je de enige bent! iedereen zegt altijd dat de eerste weken en de laatste weken het langst duren.... dat wordt wat voor ongeduldige ik hahaha!
Hier ook eentje zonder geduld. S'nachts pijn aan mn heupen, telkens wakker, en moe de hele dag door. Ik ben erg trots op mijn mooie buik, maar hij zit wel gigantisch in de weg en zwaar. Ik vind ook dat de laatste weken echt langzaam gaan Officieel mag ik al over 2 en een halve week bevallen (37 weken). Lijkt snel, maar toch duurt het eeuwen hihihihi, en natuurlijk ben ik ook bang dat deze kleine eigenwijsje lekker nog wel een paar weekjes extra blijft zitten, want harde buiken heb ik soms, maar niet te veel en nog niet eens ingedaald. Dus dat duurt wel ff ben ik bang voor! (Al was mijn eerste dochtertje met week 27 geboren al!) Oja en ben ook lekker super chaggie tegen mn vriend wat ook niet leuk is (hormonen ) Dus hopelijk is het snel voorbij! Groetjes, Mandy
Nou Mandy, hier is ze niet alleen niet ingedaald maar madame ligt nog zelfs lekker in een stuit en volgens mij vind ze t wel allemaal best zo ..Maar 2,5 week (voor mij ook, die paar dagen extra tel ik niet hoor, doen we niet moeilijk over ) klinkt idd al heel snel maar als je zegt..over ongeveer 18 dagen mag ik bevallen klinkt al een stuk leuker!
Inderdaad, eerst vloog de tijd en nu lijkt het wel te kruipen, zo langzaam gaat het! Hahaha. Ben ook vreselijk nieuwsgierig naar dit kindje. Ben ook benieuwd hoe ons eerste kindje op de baby reageert.
@Miky, oh das helemaal spannend natuurlijk een 2e kindje erbij he! Hoe oud is jullie eerste kindje dan? Ik heb hetzelfde met mijn nichtje (3jaar), 1e kleinkind in onze familie dus alle aandacht is altijd naar haar toe gegaan en nu moet ze dat delen. Moet wel zeggen dat ze nu al heel lief is voor de baby hoor, ze streelt heel vaak over mn buik, of houd m even vast en geeft er kusjes op en knuffeltjes, ze praat tegen haar en ze is al heel wat van plan met de baby..van wandelen met de kinderwagen tot poepluiers verschonen
Jessy, ons eerste kindje is anderhalf. Hij is al wel gewend aandacht in de familie te moeten delen: zn neef is 2,5 en dat zijn echt vriendjes, ontzettend gek op elkaar, zo leuk om te zien. Hoop dat ie zn zusje straks ook lief vind hahaha. Leuk dat jouw nichtje ook al heel wat van plan is met de baby. Dat komt straks vast helemaal goed met die twee.
Mijn dochtertje is nu bijna 2 jaar , ben ook heel benieuwd hoe zij gaat reageren als haar broertje er is! We hebben geen idee, ze zegt nu wel telkens "beebie" en dan wijst ze mijn buik aan, en ze ziet de babykamer ook enzo, misschien heeft ze het wel door, maar aan de andere kant.. Wees ze laatst ook haar buik aan en pappa's buik aan en zei toen ook "beebie" hahahaha Groetjes, Mandy
He meiden, Hier nog zo'n stuk ongeduld hahahaha! en onze beeb heeft schijnbaar ook nog geen zin om in te dalen tot nu toe....Maar ben het ook zoooo zat! En dan te bedenken dat beeb ook rustig pas over 6 weken kan komen... Ik heb ook 's nachts pijn in mijn heupen, hou behoorlijk wat vocht vast waardoor vooral mn handen heel snel slapen en dat al na 5 minuutjes liggen, ben daardoor continu aan het draaien in bed...zucht...mn voeten doen zeer als ik moet lopen vanwege het vocht en heb het heel snel benauwd omdat beeb nog lekker hoog ligt...klaag, klaag Van de zw.cursus zijn er al 3 bevallen, en ik wil ook wel! Ja, nu nog niet want dan is beeb te vroeg maar vanaf week 38 ofzo zou ik het niet erg vinden....
Ik vind zwanger zijn zalig en misschien zal ik zoals velen zeggen het zwanger zijn missen. Maar ik begin ook stilletjes aan af te tellen. Ben zo benieuwd naar onze kleine spruit.
Van mij mogen jullie best klagen, kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment ook gewoon zat bent! Maar als ik de moeders moet geloven ga je het zwanger zijn nog missen en dan vooral het voelen van je kindje in je buik dus ik zou zeggen, geniet er nog even van! Straks komt er een supertijd aan, nog even doorbijten
Hoi hoi, Ook ik ben er goed zat van! Ik vind het geweldig om mn kindje zo te voelen bewegen in mn buik maar,al die klachten wat erbij komt kijken is minder. Ik heb fibromyalgie en dat is met de zwangerschap alleen maar erger geworden,ook heb ik bekkenklachten erbij en natuurlijk nog de andere klachten wat bij het zwanger zijn hoort. Ja het klopt wel,laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even doorbijten met zn allen! Succes dames! liefs sjouk
Ja, de momenten dat je je kindje voelt bewegen zijn echt super leuk en ook de echo's vond ik fantastisch. Maar voor de rest....ik weet echt niet of ik het wel ga missen, hoor! maar wie weet.
Ook ik heb recht om te klagen, Het word nu echt te zwaar en veel klachten in me onderbuik (schaam been) , Ook komt ze veel tegen me ribben waardoor ik een brandent gevoel heb daar met zitten. Ook in me zij krijg ik vaak harde schopjes Ik mag al vanaf 2 dagen terug bevallen, Dus ben benieuwd waneer ik me wondertje in me handen mag hebbe