Wat zit er in jullie kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    He dat is vervelend Rylie! :(

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hoi collega :D Hier hetzelfde... gelukkig wel veel waardering vanuit mijn leidinggevende, maar verder hoef je niets te verwachten. Mijn man daarentegen krijgt bij bijna alle feestdagen een pakketje: pasen, sinterklaas, kerst, zijn en zelfs mijn verjaardag.

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wij krijgen muntjes, die we volgende week op een fair trade kerstmarkt bij ons in het verpleeghuis mogen uitgeven. Zelf samen stellen dus. Opzich een leuk idee.
    Manlief is eigen baas, krijgt dus niets..

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    Volgende week de kerstborrel
    Meestal krijgen we een tinteling
    Dus denk dit jaar niet anders

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Helaas,wij krijgen al jaren geen kerstpakket meer 🙄

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wij krijgen meestal een bon ergens van. Laatste jaren van V&D, ICI Paris, een pluim, Fonq en een Fashion cheque. Benieuwd wat we dit jaar mogen ontvangen.

7. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Afgelopen jaren een zoek-het-zelf-uit pakket: een code waarmee je iets uit kan zoeken. Een beetje saai, maar wel praktisch. En je hoeft niet met een doos onder je arm in de trein ;) Mijn man kreeg wel een traditioneel pakket, maar die heeft een nieuwe (Duitse) werkgever, dus ik ben benieuwd wat het wordt.

8. Boeken!
    Vijf mooie boeken uitgekozen📖

9. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Dit had ik ook! :)

Wat krijgen er veel mensen geen pakket... toen ik nog fulltime ondernemer was, heb ik met mijn broer die ook een eigen bedrijf heeft kerstpakketten uitgewisseld. We deden allebei 30 euro en maakten voor elkaar een pakket. Dat was echt hartstikke leuk. Misschien ook een idee voor de mensen die niks krijgen?

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dat krijgt mijn man ook! Super leuk. Sinterklaas de letter van het bedrijf is chocolade letters. Met Pasen een goedgevuld chocolade ei. Ze halen hun chocolade bij een lekkere chocolaterie. Kijk er elk jaar weer naar uit😂

Zijn kerstpakket is vaak geld in een kaart. :D

11. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Voor ons wordt er ieder jaar een kerstmarkt georganiseerd, je krijgt dan consumptie muntjes om wat te eten/drinken en je krijgt een aantal winkel muntjes om daar zelf je cadeaus uit te zoeken. Vorig jaar had ik bijvoorbeeld een hele fijne fleecedeken, windlichten en een stormparaplu.
    Dat jaar ervoor een bbq pakket (bestek en serveerschalen) een badjas en klein ritualist pakket.
    Ieder jaar weer leuk omdat je dus zelf mag winkelen.

12. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Mijn werkgeefster koopt altijd voor iedereen persoonlijk een cadeau en op 24 december als de winkel sluit doen we ze uitwisselen. Daarna werken we de kerst lekker door voor catering. Ik maak ook altijd iets voor haar. Ben alleen benieuwd hoe het dit jaar gaat, aangezien ik deze kerst nog met verlof ben.

13. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Als ZZP'er krijg ik geen pakket en het bedrijf waar mijn man werkt, heeft dit jaar het pakket afgeschaft. Helaas. Waren altijd hele leuke, mooie pakketten.

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Een bon die we kunnen besteden bij alle bedrijven die onder Blokker vallen.

Mijn vriend krijgt een nieuwjaarspakket.
    Wss zit daar eten en drinken in wat het bedrijf vervoerd.

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Zelf even contact opnemen? :)

Hier vast weer een bon waarmee je iets kan uitzoeken. Jammer, vind een traditioneel pakket vele malen leuker.
    (En ja die kan je ook bestellen, maar dan weet je al wat er inzit en dat is nou net het leuke, de verrassing..)
    Maar goed, ik krijg er nog wel 1 en dat is al leuk op zich natuurlijk :)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook nix. geen bedankt ofzo, nix, krijgen wel vaak flessen wijn van groothandels waar hij vaak komt, maar zijn eigen baas... nope... ben al blij als het loon redelijk op tijd op de rekening staat...

17. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Oef hier is het jaren geleden dat ik zelf een kerstpakket kreeg.
    Afgekeurd dus geen werk. Maar aantal jaren geleden kreeg ik wel eens een kerstpakketje van de kerk/voedselbank.

Nu we samenwonen mag ik ieder jaar genieten van het kerstpakket van vriend. Ben heel benieuwd wat ze dit jaar verzonnen hebben.

Vorig jaar een mooi pakket met alles van coca cola, popcorn en allerlei lekkers voor een filmavondje, speciale bok-bieren collectie en een luxe rollade.
    Jaar daarvoor een winterbbq/vuurkorf met marshmellows handschoenen sjaal enz.
    Ze verzinnen elk jaar wat leuks.

En naast het kerstpakket ook nog een 13e maand dus hier niks te klagen.

En ik maak sinds we samenwonen ieder jaar 2 kleine kerstpakketjes met lekkere en luxe dingetjes voor m'n schoonvader en m'n broertje. :D
    Gewoon omdat het nu wel kan en ik vind het heerlijk om voor kerstman/vrouw te spelen hihi :D

18. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    een vvvbon, ideaal om zelf iets uit te zoeken. mn man krijgt denk ik weer een uitpakpakket.

19. Tooto

Tooto Niet meer actief

Echt? Belachelijk ik werk bij JGZ maar hier wel ren pakket en eindejaarsattentie gelukkig

20. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hier krijgen mijn man en ik ze pas vlak vóór Kerst. Mijn man krijgt altijd een uitgebreid voedselpakket en ik krijg altijd of een Pluim twv 150 euro of een Bijenkorf Card twv 150 euro.

Deel Deze Pagina