Wat zit er in jullie kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Omdat gezegd werd dat het geld nu aan een goed doel zou worden geschonken, maar dat is dus niet waar. Een fractie gaat naar een goed doel en de rest dus niet.

2. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Bij mijn werk €300 kerstbonus & mijn man €150 kerstbonus + kerstpakket. Ik vind hetzelf erg veel maar ben er wel erg blij mee :)

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Die van mijn partner is altijd een thema boodschappenpakket. Er zit altijd wel wat bruikbaars bij en wat we niet kunnen gebruiken, geven we weg. De 13e maand is ook altijd erg fijn!

Overigens krijgen ze vanuit de pv met pasen, sinterklaas en kerst ook altijd iets. Best goed geregeld vind ik.

4. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Mijn man mag altijd kiezen uit een lijstje. Dit jaar heeft hij de VVV bon gekozen.
    Vanuit mijn werk hebben we altijd een groot eindejaarsfeest, dan wordt er flink uitgepakt. Compleet met luxe hapjes, eten en drinken.
    Krijgen dan meestal na afloop nog een klein pakketje mee naar huis.

5. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    ikzelf helaas niks
    mijn man krijgt altijd een voedselpakket. erg leuk om uit te pakken

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ben benieuwd wat ik krijg. Vorig jaar was het zo triest... Een enorm grote doos, maar wat zat erin.. Een badjas met de naam van het bedrijf erop geborduurd en daarbij een brief.
    Heb de brief niet meer maar de strekking was dat we het werken bij het bedrijf moesten zien als een topsport, waarvan de resultaten tegen vielen, en dat we allemaal keihard moesten trainen om de cijfers omhoog te krijgen en om het afkoelen na de wedstrijd tegen te gaan was de badjas...;)

Vriend is nieuw bij zijn werkgever, maar vorige jaren pakte zijn baas flink uit met o.a. een ikeakaart met daarop 500 euro.

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wat er in het pakket zit weet ik nog niet, maar ik krijg sowieso een bonus van 4 cijfers aangezien de resultaten goed zijn :D

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Wij krijgen dit jaar niks omdat ons bedrijf (met ca. 800 medewerkers) solidair gaat zijn voor de medewerkers van Abn Amro die dit jaar ook geen kerstpakket gaan krijgen.
    En ze zeggen dat we vanaf dit jaar geen kerstpakket meer krijgen... dus ook de komende jaren niet meer.

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Mijn man heeft knappe hardloopschoenen gekregen ( ze mogen ieder jaar een paar schoenen uitkiezen)
    Ik zelf weet het nog niet. Meestal geen mega pakket, laatste jaar een kleine doos met versnaperingen en de jaren ervoor een code van kerststerren.nl konden we zelf wat uitkiezen.
    En ik krijg een eindejaarsuitkering. Heb veel overgewerkt afgelopen jaar dus is de eindejaarsuitkering flink opgelopen!! Kan niet wachten tot het gestort wordt.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Soort kerstmarkt hebben wij (binnen) waar je muntjes voor krijgt. Meestal iets van 75 euro. En dan kun je die inwisselen voor wat producten of (een deel) in de goede doelen pot. Er is ook eten en drinken. Heel gezellig allemaal.
    Dit jaar is het op 22 december. Heb net de uitnodiging binnen.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij hebben dit jaar een kerstmarkt. Hier staan allemaal kraampjes waar we munten kunnen inwisselen, ook goede doelen geloof ik. We krijgen 20 munten van €2,50 die we naar eigen inzicht mogen besteden. Vind het wel een leuk idee en laat me verassen.

12. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Wij hebben dit ook op het werk volgende week.
    Lijkt me ook erg leuk. Andere jaren kregen we een doos met flutspul erin waar je niks aan hebt.
    Nu dus zelf leuke dingen uitzoeken.

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    ik ben een zzp-er.
    Van 1 opdrachtgever krijg ik elk een tijdschriftenbon en choc. letter.

Met sinterklaas, geef ik altijd aan de stagiaires een choc letter, staaf, kruidnoten enz.

Vorig jaar gaf ik met kerst geld, dit jaar een pakket besteld bij 1 van mijn opdrachtgevers. Ze heeft een delicatessenwinkel. Die worden woensdag opgehaald. ik ben benieuwd!

14. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Na alle ellende mag het jullie ook eens meezitten

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Man denk ik niks en dat is wel jammer hij kreeg geweldige paketten! Maar hij treed op 31-12-2016 uit dienst en staat al 2 maanden op non-actief.

Ik krijg vast een groen duurzaam pakket van niks....

16. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Even opletten je kan de bon Max 31 januari uitgeven.
    Werk je op het hoofdkantoor?

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit jaar kerstmarkt voor het eerst, ben benieuwd. Je krijgt muntjes en kan zelf wat uitzoeken. Nu ben ik dan mega hoog zwanger of net bevallen dus ik laat mn vriendin/collega dit jaar wat uitzoeken😊

18. p1982

p1982 Niet meer actief

ik 13e maand en kerstpakket geen idee
    manlief krijgt geen kerstpakket van werkgever maar wel dingen van klanten

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Moet even terug konen op mijn eerdere post. Net mail gehad dat ik toch 20dec mijn kerstpakket opkan halen.
    Vind het alleen wat hebberig overkomen als ik hrt wrl ga ophalen. Zit al thuis sinds eind juli. Alleen paar keer op gesprek geweest.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Heb net mijn 1e kerstpakket in ontvangst mogen nemen van mijn nieuwe werkgever. Een rituals pakket, handdoek, toilet en weekendtas, glazen theelicht houders, theelichtjes, aansteker, vakantiecheques en last but not least.. Een kanjerlot voor de 49,9 miljoen :D

Mijn man krijgt altijd 3 pakketten, 1 typisch Italiaans pakket en een doos met 3 flessen Italiaanse wijn en een pakket met eten. En vvv bonnen, de waarde verschilt ieder jaar afhankelijk van hoe goed het bedrijf ging. Dit jaar zijn de bonnen 250 euro.

Deel Deze Pagina