Gisteren binnen gekregen. Een cadeaukaart van 10 euro... Laten we maar zeggen:"wie het kleine niet eert....."
Wij krijgen elk jaar een vvv bon twv 70 euro. Ik vind het altijd leuk om iets uit te pakken, maar hier ben ik ook erg blij mee natuurlijk!
Wij worden altijd enorm verwend...met vijf dec krijgen wij van onze eigen manager een banketstaaf, vaak nog met een leuk gedichtje over de prestaties. Dit jaar mocht je kiezen of je een traditioneel kerstpakket wilde of een attentie, ik vind het uitpakken altijd zo geweldig dat ik dus gekozen heb voor een traditioneel kerstpakket. Daarbij hebben we nog een eindejaarsuitkering. Niks te klagen dus!
Hier krijgen we altijd een carrouselcode om iets uit te zoeken. Laatste jaren heb ik steeds voor hema of v&d gekozen, maar die zitten er nu allebei niet bij. Moet nog even nadenken wat ik uit ga kiezen. Mijn man waarschijnlijk een uitpakpakket. Ik vind zelf uitzoeken dan toch prettiger. Een uitpakpakket is ook altijd leuk om te doen, maar helaas zit er vaak veel tussen wat wij niet eten/drinken. Een deel kunnen we dan bij voorbaat al weggooien (dingen die ik principieel niet weggeef zoals alcohol) en andere dingen worden met de beste bedoelingen in de voorraadkast gezet, waar ze na een jaar nog staan en over de datum weg kunnen. Dus dat vind ik wel zonde.
13e maand sowieso elk jaar, maar kreeg normaal altijd een carrousel bon om zelf wat uit te kiezen. Was erg leuk altijd! Zelfs toen ik nog stagiair was bij het bedrijf kreeg ik die. Inmiddels 5 jaar verder, kreeg vorig jaar een heel suf pakket met een fietsroute boekje van Nederland en wat chips en drinken. Gegeven aan iemand die er wel wat mee kon Geen idee wat ze dit jaar bedacht hebben😜
Mijn werkgever haalt de cadeaus uit het buitenland van een goed doel. Dit jaar een sjaal van bepaalde geiten en een foto lijst. Beide niet mijn smaak maar moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Vind de ouderwetse voedselkerstpaketten het leukst.
Ik krijg geen pakket omdat ik afgekeurd ben, vind ik stiekem heel jammer, Maarja het hele ziek zijn en niet kunnen werken is op zijn zachts gezegd 'jammer'. Mijn man krijgt geloof ik ene bios of bol.com bon van 20. Ook leuk. Hier komen wel enorm gave pakketten en xtra's voorbij zeg!
Als zzp'er vandaag mijn eigen kerstpakket in elkaar gezet Dag- en nachtcreme van biodermal Mascara, oogschaduw, oogpotlood en eyeliner Deo, badschuim en chocola
Mijn vriend krijgt een pakket tegen de feestdagen. Hopelijk deze keer van een andere aanbieder. Het zag er heel leuk uit maar was niet weg te werken. Tot nu toe zaten er vaak leuke dingen bij. Vooral kaarsenbranders.
Mijn man heeft 'm vandaag gekregen Hij werkt net 3 weken bij dit bedrijf, maar heeft nu al een mooier pakket gekregen dan hij ooit bij z'n vorige werkgever heeft gehad. Daar werkte hij op detacheringsbasis en ondanks dat hij exáct hetzelfde werk deed als de rest van het team (en echt niet pas een paar maandjes), kreeg hij nooit het kerstpakket (of de eindejaarsbonus, of de bonus voor het honderdjarig bestaan, of de goodiebag bij het feest ter ere van het honderdjarig bestaan, enzovoorts, enzovoorts..). Maar goed, nu dus een veel leukere werkgever én een kerstpakket Wat zat erin?; - Kaaswafels - Chocolade-kerstboom - Chocoladecake - Popcorn - Pinda's - Fles wijn - Wijnglazen - Fleecedeken - Twee grote windlichten - Twee grote kaarsen Eigenlijk zitten alle benodigdheden voor een avondje samen, onder een dekentje op de bank, met kaarsjes aan en met lekkers erbij (alleen drinken wij geen wijn ) er in. Ik vind het wel leuk samengesteld!
Ik weet het nog niet wat ik krijg. mijn man krijgt altijd een code waarmee je allerlei prullen kunt bestellen, dus meestal nemen wij een verrassingspakket.
Zelfstandig ondernemer, voor mezelf natuurlijk geen kerstpakket gekocht, maar krijg ze wel van onze leveranciers. Van fles wijn tot groot drank/snaai pakket. Zitten altijd leuke dingetjes bij Ik probeer voor het personeel altijd iets uit te kiezen wat ze echt leuk vinden. Een krijgt bijvoorbeeld een Wiskey pakket met mooie glazen erbij, en voor een nieuw personeelslid een uitpakpakket (hij komt pas in januari 2017 voor ons werken, maar hij wordt natuurlijk niet over geslagen ) Klanten krijgen een mooie fles wijn van ons. Ik vind dat altijd zo leuk om uit te zoeken en er toch een persoonlijke touch aan te geven
Ik maak ze zelf voor mijn bedrijf. Dit jaar krijgt iedereen een grote mand met streekproducten van de lokale noten/kaas/chocolade/wijnboer. Voorheen kocht ik wel eens pakketten bij de Makro, maar echt, bij zo'n plaatselijk zaakje krijg je zo veel meer waar voor je geld.
Wij krijgen geen kerstpakket maar er is een kerstmarkt op het werk waar we dan zelf dingen mogen uitkiezen. Veel leuker dan een pakket. Zo heb je dus echt even een soort van kerstborrel met alle collega's + dat je zelf je pakket kan samenstellen en dus nooit iets hebt wat je niet leuk of lekker vindt. Nadeel is wel dat als je op die dag niet aanwezig bent het pakket dan aan je neus voorbij gaat. (tenzij je een collega opdracht geeft om iets voor je te halen)
Wij krijgen ook geen kerstpakket. Maarrrr we gaan voor Kerst altijd luxe uit lunchen met alle collega's èn mn werkgeefster nodigt ons uit voor een uitgebreid (door haarzelf bereid) nieuwjaarsdiner bij haar thuis. We zijn een klein bedrijf.