Die kerstmarkten waar je wat mag uitzoeken zijn wel superleuk zeg! Ik had er nog nooit van gehoord. Wat man krijgt geen idee (zijn eerste kerst bij dit bedrijf) Ik ben zzp'er en heb mijzelf een etentje en een bios bezoek cadeau gedaan😂
Geen pakket dit jaar, maar een kado bon van 20 euro. Je kon kiezen het bedrag zelf te besteden, te doneren of deels te doneren en deels zelf te besteden. Had liever zo'n ouderwetse doos gehad met eten en drinken erin. Ben benieuwd naar wat mijn vriend krijgt. Hij heeft hele mooie dozen gehad met inhoud maar ook wel eens VVV bonnen van gemiddeld 65 euro.
Mijn man had 2 hele leuke dit jaar. 1) muntjes voor een fair, waar we een wok hebben genomen van Gusto 2) een pakket met wijn, spekjes, nootjes, kaas, koekjes, chocomelk, en VVVbonnen twv 25 euro. Nou toch leuk!
Mijn man krijgt een hele leuke kerstbonus en een etentje aangeboden met z'n tweeën door zijn baas. Al zijn die ouderwetste kerstpakketten vol etenswaren wel erg leuk om uit te pakken. Leuke herinneringen aan vroeger als mijn vader deze kreeg.
Ik krijg morgen mijn pakket. Ben heel benieuwd want afgelopen jaren kregen we een code om zelf cadeau online uit te zoeken. Nu schijnt het een 'ouderwets' pakket te zijn.
Wij mogen dit jaar weer ons eigen cadeautje kiezen op een kerstmarkt. Er staan allemaal kraampjes van klanten met producten (chocola, sieraden, accessoires, plantjes, etenswaren, etc.). We krijgen een envelop met bonnen en die kunnen wij dan besteden bij de kraampjes. En dit is tegelijkertijd met een kerstfeest (eten, muziek, dansen). Mijn man krijgt geen kerstpakket maar elk jaar samen met alle collega's van het bedrijf een kerstweekend met thema met overnachting erbij. Helemaal tip top verzorgd.
In die van mij zit: een broodplank, chips, popcorn, breekbrood, tapenade, dipsticks, marshmallows, 2 waxine lichthouders, waxinelichtjes, 3 schaaltjes en nog wat dingetjes en een kortingskaart voor landal. En we hebben een buffet gehad, en we krijgen een eindejaarsuitkering. Mijn man krijgt elk jaar een waardebon(50,00) van de PLUS en een kerststol of kerstkrans. Hij werkt in een bakkerij en krijgt eigenlijk met alle feestdagen wel wat mee.
Heb m net binnen✌🏼️ Doos vol biologische heerlijkheden, powerbank oplader en een cracker doosje. Goed gevuld, super leuk!
Hier een enorm goed gevulde doos met allemaal lekkere dingen, bruikbare keukenbenodigdheden en kortingsbonnen!
Ik moet nog wachten en mijn vriend kreeg een Bol.com 50 euro cadeaubon. Ik denk dat ik ook een bon voor iets ga krijgen ...
Ik mag altijd het pakket van mijn man uitpakken. Onwijs lief want dat vind ik echt heel erg leuk. Hij krijgt hem volgende week vrijdag pas. Ik vind het verder niet zo erg dat ik persoonlijk niets krijg, dat hoort bij mijn keuze.
Oh dat is ook leuk .. Wij pakken het altijd met zijn alle uit! iedereen is altijd nieuwsgierig hahaha
M'n man heeft z'n pakket al binnen daar zat oa in: sparkeling citrus drinken, breekrood, aoili, olijven, serveerplank, chips, popcorn, roombrie, johny doodle salt caramel fuds, dipstokjes
Vandaag mijn pakket gekregen. Hij zat vol met lekkere dingen: Fles rode wijn en lekkere borrelhapjes (worst, chips, dippers met dipsausjes en smeersels), maar ook soep, pasteitjes, chocola en snoep. Voor ieder wat wils dus! Edit: en er zat als "blijvend kado" een serveerbord/plaat bij en een bakje voor dipsausjes.