Wat zit er in jullie kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zo dat is een best pakket!
    Ik kende de koffers ook niet, zien er leuk uit maar wat een prijzen

2. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Leuke baas heb jij!! Of heeft hij of zij zich vergist in de plek waar de komma hoort te staan 😝

Mijn vriend en ik werken allebei voor dezelfde werkgever en wij hebben een bon gekregen voor de site mijn caroussel. Kun je verschillende dingen kiezen. Heb voor een bon bij de Wehkamp gekozen

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha jullie zijn altijd welkom! :D

4. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    € 150,- Fashion cheque. Erg blij mee. We mochten kiezen uit een boekje met kadobonnen voor allerlei winkels, dingen, restaurants etc etc

5. Caithx

Caithx Lid

23 nov 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Van de een een vvv-bon van €15.

Van de ander verwacht ik niks, gezien we voor een grote reorganisatie staan. Maar goed dat stonden we vorig jaar ook en toen kon ik zelf iets uitkiezen op een site. Dat werd een dagje Efteling :). Nog even afwachten hier..

6. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wij kregen een tinteling en heb voor een iciparisxl bon gekozen voor €35,-. Ik kon ook kiezen uit een groot assortiment en veel leuke dingen.
    Manlief had kon ook via een site kiezen. Hij heeft voor een sport shirt gekozen.

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb nog niks gehoord over een kerstpakket, vriend ook nog niet.

Wat wel super lief is, mijn vriend werkt pas sinds augustus bij dit bedrijf, hele nieuwe branche maar het gaat super goed. HIj had vorige week zijn beoordelingsgesprek en dat pakte goed uit, een flinke bonus en uitzicht op salarisverhoging.

Daar vertelde zijn baas dat wij op kosten van het bedrijf een avond uit mogen. Uit eten in een restaurant naar keuze en erna naar theater/musical naar keuze. En dat alleen maar omdat we een tweeling verwachten en zo nog even lekker van elkaar kunnen genieten! :O

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier vriendlief een leuk uitpak pakket met wat etenswaren en een leuke set qua servies voor hapjes op tafel. Tevens altijd een hele fijne dertiende maand. Voor mijzelf nog niks bekend. Vorig jaar een bol.com bon van 100€ dus ik verwacht dit jaar ook zoiets.

9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend lief zeg van zijn baas!

Ik krijg vvv bon van 30 euro en een eindejaarsuitkering
    Man krijgt vandaag zijn kerstpakket. Dat is ieder jaar een verrassing dus we zijn benieuwd!

10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik had een camouflage weekendtas, een dopper met bedrijfslogo 😊, een dab+ radio, een fles champagne en nog wat kleine dingetjes aan eten. Het was een knipoog naar alle voorgaande pakketten en het thema was survivallen 😄 (ze maken bij ons de pakketten altijd zelf, het zijn nooit standaard pakketten).

Daarnaast hebben we heerlijk "sterren" gedineerd met zijn allen afgelopen zaterdag!

Maar jee, een kofferset van 1200 euro! Bizar! Wel mooi!

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit jaar een standaard pakket gehad. Een pakket met het thema borrelen; biertjes en wijn erin, zo'n uitgerekte broodplank en een kaars met ophanghouder.
    Natuuurlijk mag je blij zijn dat je iets krijgt.. maar deze keer had ik er zelf helemaal niks aan, op een zak chips na.

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik vind het leuk om te lezen wat jullie er allemaal in hadden zitten. Best wat leuke pakketten langs zien komen hoor!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik mocht mijn eigen kerstpakket bij elkaar shoppen bij de Intratuin op een speciaal geopende avond met collega's.
    Erg leuk!

14. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb lekker een eetpakket gehad met 2 blikjes cola een flesje rode wijn, maltesers, zak lays chips, nootjes, zoute pepsels, Doritos bites, Toastjes,
    drop, celebrations chocola, kaaspuntjes, ouderwetse kaneel snoep, koekjes, en chocolade ballen voor in de kerstboom ;) en nog een bol.com cadeaubon erbij :) heel leuk allemaal! en morgen hebben we een kerstlunch maar dan ben ik vrij :p

15. veense

veense Niet meer actief

Man is zelfstandige en ik werk niet, dus krijgen we nooit een kerstpakket. Soms een attentie van een tussenpersoon maar bij dit bedrijf is dat niet. De bedrijven waar hij werkt geven ook nooit iets aan de mensen die bij hen gedetacheerd zijn. Alleen met Sinterklaas kreeg hij een klein doosje met wat pepernoten en een chocoladelettertje.

Toch konden we dit jaar van alles uitpakken, best leuk!

Omdat hij vandaag voor het laatst was bij dit bedrijf kreeg hij van zijn collega's een bol.com bon van 50 euro, een pakket met bier en allerlei kerstlekkers en een toepasselijke scheurkalender (verhuisd en veel geklust dit jaar, a je to buur!).

Van de schilder die ons nieuwe huis helemaal heeft geschilderd dit jaar, kregen we een gaaf krijtbord met krijtjes, tijdschrift, kerstkransjes en een fles wijn.
    En het bedrijf dat onze vloer heeft gelegd kwam vandaag een enorme rollade van zeker een kilo brengen!
    Waren twee leuke onverwachte verrassingen. Stiekem hopen we natuurlijk dat morgen alle andere 7 bedrijven die hier hebben mogen werken ook nog wat langs komen brengen, zien we nog iets terug van al onze centen ;)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Een cadeaubon :)

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had niks verwacht, gezien ik maar heel even heb ingevallen dit jaar. Maar toch gekregen!

Het is een vers pakket van de bakker en de slager.
    Een staphorster bol (grote krentenbol lijkt het)
    Suikerbrood
    Amandel pencee
    Chocolade cake
    Grote rollade
    Stuk leverworst
    Droge worst
    Rookworst

Echt super leuk en ben er mega blij mee!

18. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Van mijn werkgever nog niks... Volgens mij gaan we nog uit eten ofzo. Vorig jaar ook een leuke bonus gehad maar dit jaar helaas niks. Ik heb van een klant een leuke cadeaubon gekregen van ici paris van €50,- echt super attent!

Mijn man heeft een uitpak voedsel kerstpakket gekregen, bier pakker en merci. Al met al erg leuk dus :)

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Een jas met het logo van mijn werk.

20. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    #160 Youtan, 23 dec 2016
    Laatst bewerkt: 23 dec 2016
    Een draadmandje/bijzettafeltje (superleuk voor in de tuin van de zomer!) met spulletjes en eten erin. Kaars in stenen kruikje, magnetisch boord, allemaal snoepgoed (chocola, fudge, drop) ceackers, brie etc etc... en nog allemaal bakdingen; brood, scones, muffins.
    Leuk pakket. Maar het leukste was mijn dochter die het uit mocht pakken en alles geweldig, leuk, mooi en lekker vindt :)

Deel Deze Pagina