Uiteraard moet mijn kind zijn enige goede winterjas slopen op 30-12... Ik wil dus graag even naar Groningen om snel een nieuw jasje te kopen (hopelijk in de sale). Online lees ik wel dat het elke zondag koopzondag mag zijn etc in Groningen, maar zijn de winkels vandaag ook open? Iemand die in Groningen woont en dat toevallig heeft gelezen bij 1 van de winkels? Zelf wonen we in Assen en zijn alleen supermarkten open
Even googlen op groningen 31 december 2017 winkels open. Krijg je genoeg hits. Tot 17.00 uur dus. Persoonlijk zou ik zrlf gewoon even een dikkere trui of laagjes aantrekken bij je zoon. Zou koud is het niet. https://groningen.nieuws.nl/ondernemers/573401/openingstijden-supermarkten-en-winkels-rond-oud-en-nieuw-2017/
Het is geen officiële feestdag, dus denk het wel. Wanneer he top een door de weekse dag valt gaan sommige winkels wel een uurtje eerder dicht. Anders bel je om 12.00 even naar een winkel, dan weet je het zeler
Het is warm genoeg buiten voor een tussenjas/herfstjas. Winterjas is niet nodig vandaag. Heb net oliebollen gehaald (woon ook in Assen). Maar kan me voorstellen dat je wel zsm een nieuwe winterjas wilt. Morgen is het namelijk niet meer zo warm als vandaag.
Gewoon even een winkel in Groningen googlen. De H&M op Grote Markt 9 is vandaag open van 12-17. Die op Dierenriemstraat 200 ook. De WE is ook open van 12-17. Dus ik denk de meeste winkels wel ,)
Vandaag is het op zich nog prima te doen, maar hij heeft niet echt een tussenjas. Alleen een leren jackje met capuchon, niet heel warm. Tussenjas is dit jaar te klein geworden en ik had bedacht volgend jaar wel weer 1 te kopen En ik zie alweer temperaturen van 4 graden de komende dagen. Heb met m’n suffe kop alleen op koopzondagen.net gekeken... bedankt dames! Dat wordt even snel heen en weer voor een jasje voor meneertje
Ik heb mijn dochter gisteren een jas bij Takko gekocht, 12.90 euro! Ook zij sloopt haar ritsen, er waren genoeg jongensjassen!
Hier een Hema jas gekocht onlangs, alles was 50-70% afgeprijsd. Alles 10 tot 15 Euro. Al zag ik daarna bij een ander filiaal hogere prijzen. Ter Stal en Jola hadden ook leuke jongensjassen afgeprijsd, maar niet in zijn maat.
Ik hoop snel iets te vinden, want had geen shopmiddag gepland haha. Hij zou een maat 116 nodig hebben denk ik, dus hopelijk nog iets bij de Zara/mango/HM/Hema