Mijn man een tintelingenbon twv 50 euro. Dan kan je uit heel veel dingen kiezen en wij hebben gekozen voor een bol.com cadeaubon Ik weet nog niet wat ik krijg, is elk jaar weer een grote verrassing. Een ipad mini, iwatch, fiets en extra vrije dag hebben we afgelopen jaren gehad . Die extra vrije dag was op zich leuk maar viel wel een beetje tegen als je het vergelijkt met de andere jaren
En hoe krijgen jullie het kerstpakket? Gewoon zo? Hier bij mijn werkgevers een kerstborrel (gehad), bij 1 daarvan voor het hele gezin, Mijn man en kinderen gaan gezellig mee, dan is er van alles geregeld voor de kinderen aan oppas, ballonnenclown, meisjes die met ze gaan knutselen en spelletjes doen, mijn dochter vraagt altijd al in juni "wanneer het grote feest op mijn werk is" .... Mijn man zijn kerstviering op het werk bestaat uit een biertje met een bal gehakt.....
Ik heb een cadeaukaart gehad van een restaurant voor 75,00. Vriend krijgt de kerstbonus altijd bij het salaris, kerstdinee op het werk en een klein presentje. Soms erg leuk soms flut.
Wij hadden een kerstmarkt. Waar je met muntjes zelf je cadeau kon kiezen. Heb een luxe rituals pakket gekozen. En vanavond wezen dineren met de collega.s M'n man heeft geen kerstpakket maar ze gaan altijd 2 dagen weg met partner. Dus dat krijgen we volgende week ook erg leuk!
Een cadeaukaart van 35 euro die we kunnen besteden bij de winkelketen waar ik werk. Vriend krijgt 2 kerstpakketten 1 van zijn vaste werk.. een pakket met van alles wat daar in de loods ligt.. alcohol vrije wijn -.- , nestle, maggi, grand italia etc & 1 pakket van het werk waar die af en toe moet helpen. Vorig jaar kreeg die een Cubaans pakket was erg leuk! Ben benieuwd wat het dit jaar is
Oh nog even op de antwoorden; Ik ken geen collega's haha ik werk in de thuiszorg. En al kon ik meerijden, dan zou ik mijn kinderen ook mee moeten nemen. Ik heb eigenlijk geen idee wat ze er mee doen als ik niet kom. Er is hier nooit iemand in mijn plaats geloof ik.. zal het eens vragen morgen
Klinkt leuk! Mijn man gaat meestal een biertje drinken met Zijn baas en krijgt dan wat mee naar huis.
Geld dat naar het goede doel gaat vanuit mijn werkgever. En dat is prima. Bij een 'echt' kerstpakket wordt er toch maar veel weggegooid vaak.
Ik krijg geen kerstpakket. Ik kan dan wel een beetje jaloers worden als ik die mensen in de spits zie lopen met een kerstpakket onder de arm Misschien moet ik er zelf maar één maken
Ja, het is ook echt altijd heel gezellig. Zijn altijd met een grote groep, mijn man ging eerder nooit mee, maar vorig jaar mocht de jongste voor de eerste keer van mij mee. En ik vond het wat lastig om op 2 kinderen te letten in mijn uppie en wil natuurlijk ook gewoon even kletsen met collega's of mijn baas (ook al is er wel oppas, ik vind nog steeds dat ik de verantwoordelijkheid heb en ga dus tussendoor regelmatig kijken of alles goed gaat) Dus vandaar dat mijn man mee ging. Maar ook hij vond het zo gezellig dat hij nu weer wil, haha. Hij kent ook meerdere van mijn collega's, of hun partner, dus ook voor de mannen is het leuk.
Vorig jaar en het jaar daarvoor kregen we een bon. Je mocht zelf kiezen waarvan, ik ging voor een Douglas bon. Volgens mij twv. 40 euro. Dit jaar weet ik het nog niet. Maar ik ben hoogzwanger, dus ga vragen of een collega of mijn moeder het even voor mij in ontvangst mag nemen. Mijn vriend krijgt echt hele lullige dingen altijd. Zoals vorig jaar een pakje poffertjesmix en een busje met poedersuiker. (Hij heeft het niet opgehaald, aangezien hij er best lang over reist om het in vangst te kunnen nemen)
Een grote doos met allemaal etenswaar, waarvan we ook alles kunnen gebruiken. Heel blij mee. Ook een fles champagne gehad en gisterenavond met de collegaas superlekker uit eten geweest. Vriendlief heeft een grote zilveren ton met een kussentje als deksel gehad met ook veel etenswaar erin. En de ton is handig om nog als krukje te gebruiken.
Mijn man krijgt meestal €100,- en een kortingsbon ergens voor. Ik krijg niks haha. Maar sinds ik niet meer in loondienst ben, haalt mijn man rond de kerst een bos bloemen als kerstpakket
Ik kreeg een code om een cadeau of cadeaubon (twv 35,-) uit te zoeken. Ik heb een Wehkamp cadeau kaart uitgekozen en daar een babyfoon mee besteld
Mijn man heeft nu twee kerstpakketten gehad, met wat eten, snoep etc. Wij krijgen geen kerstpakket, wel een eindejaarsuitkering. De organisatie waar ik werk spaart 5 jaar het bedrag van het kerstpakket en huurt dan altijd de Efteling een hele dag af incl eten en drinken voor het hele gezin.
Wij krijgen dit jaar een kerstpakket twv 100 euro, wat gegeven wordt bij het jaarlijkse kerstdiner (met alle collega's naar een goed restaurant op kosten van de baas). Hiernaast krijg ik ook nog 2 of 3 kerstpakketten van relaties. Ook krijgen we veel kerstpakketten die niet specifiek aan collega's gestuurd worden maar aan het bedrijf, die worden verdeeld onder de collega's (althans, dat is de bedoeling, vaak gebeurd dit niet en nemen mensen ze gewoon mee). Mijn man krijgt een kerstborrel. Vorig jaar kregen ze hierbij een flesje bubbels, maar dit jaar zit dat er niet in waarschijnlijk.